O κλάδος των κατεψυγμένων προϊόντων δείχνει να «εκτοξεύεται» στην Ελλάδα, όντας ευνοημένος κι από τα νέα δεδομένα που διαμόρφωσε η πανδημία του κορονοϊού. Όλες οι έρευνες δείχνουν μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις τόσο του έτοιμου φαγητού, όσο και στα κατεψυγμένα τρόφιμα, με τις έτοιμες πίτες να είναι μεταξύ των προϊόντων που έχουν ξεχωρίσει στα παντοπωλεία και τα μίνι μάρκετ.
“Η ζήτηση για έτοιμες πίτες ήταν πολύ μεγάλη από το ξεκίνημα κιόλας της καραντίνας, σε σημείο να μην προλαβαίνουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Όλοι έλεγαν ότι είναι μία εύκολη και πολύ νόστιμη λύση για κάθε ώρα της ημέρας” σχολίασαν σχετικά στο minimarketmag.gr, από το παντοπωλείο Γαστρογωνία, επί της οδού Αναγεννήσεως στη Νέα Ιωνία.
Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από την πλευρά των παραγωγών, με τον εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας Τρικαλινή Ζύμη, κ. Χρήστο Πατουλιώτη να τονίζει σε πρόσφατη συνέντευξη στο περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική τα εξής: “Ο τζίρος μειώθηκε κατά σχεδόν 60% στο πρώτο Lockdown της Άνοιξης, λόγω της κατακόρυφης πτώσης των πωλήσεων σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, που έμειναν κλειστά λόγω του κορονοϊού. Αναγκαστήκαμε έτσι να αναπροσαρμόσουμε τα πλάνα μας κι εστιάσαμε κατευθείαν στο κομμάτι του Retail, με το κανάλι του μίνι μάρκετ να μετατρέπεται σε… σανίδα σωτηρίας για την επιχείρηση. Αυξήσαμε την παραγωγή των ατομικών συσκευασιών μας και των προϊόντων που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στα σημεία της μικρής λιανικής, γεγονός που αποτέλεσε σημαντική διέξοδο για την Τρικαλινή Ζυμή. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που καταφέραμε με αυτό τον τρόπο να αυξήσουμε και την πελατειακή βάση μας σε αυτό το κανάλι, με τα αποτελέσματα να είναι ορατά στη δεύτερη καραντίνα. Υπολογίζουμε ότι το Φθινόπωρο, η πτώση ήταν πολύ μικρότερη και μόλις της τάξης του 10%”.