Αλλάζουν «σελίδα» τα μίνι μάρκετ

Η Μεγάλη Εβδομάδα ξεκινά κι ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στη χώρα μας επιλέγει να νηστέψει, ακολουθώντας τη θρησκευτική παράδοση των ημερών. Αυτή η συνήθεια, σε συνδυασμό με την τάση για αυξημένα ψώνια πριν τις γιορτές, δημιουργεί μια μοναδική ανάγκη για τα μίνι μάρκετ να προσαρμοστούν και να καλύψουν τις απαιτήσεις των πελατών τους.

Για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, η περίοδος της νηστείας αποτελεί μια ευκαιρία αύξησης των πωλήσεων, με ορισμένα προϊόντα να γνωρίζουν μεγαλύτερη ζήτηση από άλλα. Στα μίνι μάρκετ, που συνήθως εξυπηρετούν περιοχές με αυξημένη κίνηση ή γειτονιές όπου οι καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες και πρακτικές λύσεις, τα προϊόντα νηστείας αποτελούν βασικό κομμάτι της εμπορικής στρατηγικής για την περίοδο αυτή.

Οι καταναλωτές αναζητούν κυρίως τρόφιμα που να συνάδουν με τη φύση της νηστείας, όπως φυτικά έλαια, μακαρόνια χωρίς αυγό, ρύζι, όσπρια, καθώς και προϊόντα φυτικής προέλευσης για το καθημερινό φαγητό. Ιδιαίτερη ζήτηση υπάρχει και για φρέσκα προϊόντα, όπως λαχανικά και φρούτα, αλλά και έτοιμα φαγητά νηστίσιμα, όπως οι σαλάτες και οι ταραμοσαλάτες, που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών για γρήγορο και εύκολο γεύμα.

Παράλληλα, προϊόντα που συνδυάζουν την παραδοσιακή γεύση με την ανάγκη για υγιεινές διατροφικές συνήθειες, όπως οι ξηροί καρποί, οι χυμοί και τα φυτικά ροφήματα, επίσης βλέπουν αύξηση στην κατανάλωση. Τα μίνι μάρκετ, με την ευελιξία τους, προσαρμόζουν τη γκάμα τους ώστε να καλύψουν αυτήν την αυξημένη ζήτηση, ενισχύοντας τα ράφια τους με προϊόντα που συνάδουν με τη νηστεία.

Η στρατηγική αυτή αποτελεί ευκαιρία για τα μικρά καταστήματα, τα οποία έχουν την ικανότητα να προσαρμόζονται γρήγορα στις ανάγκες των καταναλωτών και να αυξάνουν τον τζίρο τους, αξιοποιώντας τις προτιμήσεις της περιόδου.