Μεγάλη ζήτηση στην Ελλάδα για μπάρες πρωτεΐνης.
Ένας από τους κλάδους των τροφίμων που ακολουθεί αναπτυξιακή πορεία τα τελευταία χρόνια είναι αυτός των δημητριακών και κυρίως τα προϊόντα σε μορφή μπάρας. Οι μπάρες δημητριακών παρουσιάζονται ως μια ομάδα προϊόντων, που ταιριάζει περισσότερο στη φύση των καταστημάτων μικρής λιανικής, καθώς αποτελούν ένα θρεπτικό και υγιεινό σνακ, που μπορεί να καταναλωθεί γρήγορα από κάθε ηλικιακή ομάδα.
Ιδιαίτερα δημοφιλείς έχουν γίνει παράλληλα και οι μπάρες πρωτεΐνης, που παροσιάζουν μεγάλη ζήτηση στην εγχώρια αγορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι η γενικότερη αγορά των ειδών διατροφής για αθλητές έχει αυξηθεί από το 2011 κατά περίπου 160%, με τις ίδιες τις μπάρες πρωτεΐνης να σημειώνουν αύξηση πωλήσεων ύψους 63%, μόνο κατά τη διάρκεια του 2015, σύμφωνα με μελέτη του Euromonitor. Το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της Mintel, λανσαρίστηκαν 40% περισσότερα προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες στη χώρα μας. Μπάρες πρωτεϊνης έχουν λανσάρει στο εγχώριο λιανεμπόριο πολλές εταιρείες, όπως η Naturetech με τα προϊόντα Power Pro, η Naturals με τη σειρά Go On και η Healthier Choice με τις μπάρες πρωτεΐνης BEZZO 80 και 45 γραμμαρίων, που περιέχουν 30% υψηλής περιεκτικότητας πρωτεΐνη. Σημειώνεται μάλιστα ότι το σημαντικότερο ποσοστό των προϊόντων αγοράζεται όχι από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά από τα καταστήματα μικρής λιανικής.