Μεγάλο ενδιαφέρον στο 1ο Συνέδριο για τη Μικρή Λιανική.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Convenience Retailing Conference στην Ελλάδα, από την Boussias Communications, την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.
Σημαντικά στελέχη της αγοράς ανέλυσαν και συζήτησαν την εξέλιξη των μικρών σημείων πώλησης, ενώ παρουσίασαν και τις ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου. Κοινή παραδοχή ήταν πτωτική πορεία της μικρής λιανικής αγοράς, με τα μεγέθη να είναι “συμπιεσμένα“, αλλά σημειώθηκε και το γεγονός ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης, καθώς και καλύτερης αξιοποίησης της αγοράς.
- Για τον Έλληνα καταναλωτή στα καταστήματα μικρής λιανικής μίλησε ο κ. Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ.
- Με το νέο περιβάλλον της αγοράς και τις επιτυχημένες πρακτικές στη μικρή λιανική, ασχολήθηκε η κα Δήμητρα Κατσίπη, Retail Account Director της IRI Hellas.
- Την κατανάλωση της μπίρας στα μικρά καταστήματα και τους καταναλωτές της σε αυτά, παρουσίασε ο κ. Βασίλης Φιλίππου, Insights & Innovation Manager, της Ολυμπιακή Ζυθοποιίας
- Τη νέα εφαρμογή bespot ανέλυσε ο κ. Λέων Γαβαλάς, Managing Partner της εταιρείας και Υπ. Διδάκτορας ELTRUN-ΟΠΑ.
- Το μέγεθος των “λουκέτων” στη μικρή λιανική, ανέδειξε ο κ. Στέφανος Κομνηνός,Executive Partner της Exceed Consulting, σχολιάζοντας το μέλλον του κλάδου.
- Με την καταγραφή της αγοράς, μέσω των εφαρμογών της Intale, ασχολήθηκε ο ιδρυτής της εταιρείας, κ. Φάνης Κουτουβέλης.
- Πρακτικές που εφαρμόζονται ήδη στην αγορά, παρουσίασε ο κ. Νίκος Φλίγκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Διανομών Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας της Παπαστράτος ΑΒΕΣ.
- Τη φιλοσοφία πίσω από τα τη φιλοσοφία των Right Store & Perfect Store, ανέδειξε ο κ. Κώστας Κόκκινος, District Sales Manager και μέλος Διοικητικής Ομάδας Πωλήσεων της Mondelez International.
- Τη διαφορετική συμπεριφορά πωλήσεων και πελατών, από κατάστημα σε κατάστημα, σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Καραθανάσης, Marketing Manager της Avinoil.
- Για την αγορά των ζαχαρωδών στην Ελλάδα, μίλησε η κα Μαρία-Χριστίνα Ροσέσκου,Senior Brand Manager Confectionery της Mars Hellas.
- Νέες πρακτικές Πωλήσεων και Marketing του μίνι μάρκετ παρουσίασε ο κ. Μανώλης Λεοντζάκος, Sales Director της RESOUL Hellas.
Διεθνής καλεσμένος του συνεδρίου ήταν ο κ. Michael Freedman, Senior Shopper Insight Manager του IGD, του σημαντικότερου βρετανικού οργανισμού έρευνας στον χώρο του λιανεμπορίου ταχυκίνητων προϊόντων, παρουσίασε τις σημαντικότερες τάσεις στον τομέα του convenience, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος στο Ηνωμένο Βασίλειο, με σαφή όρια που τον διαχωρίζουν από τα υπόλοιπα δίκτυα τροφίμων.
Πιο συγκεκριμένα, για τις εξελίξεις στην αγορά του μικρού σημείου πώλησης, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες ανάπτυξής συζήτησαν:
- η κα Δέσποινα Ξυνού, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της OK Anytime Market
- ο κ. Σπύρος Μαζαράκης, Διευθυντής Τομέα Χονδρικής της Δ. Μασούτης
- ο κ. ΔημήτρηςΠαπαχρυσάνθου, Wholesales & Affiliate Retail Director, της ΑΒ Βασιλόπουλος
- ο κ. Χριστόφορος Γκόκας, Γενικός Διευθυντής Λειτουργίας Καταστημάτων της Metro ΑΕΒΕ,
- ο κ. Ελευθέριος Γιαννακουδάκης, Marketing Manager Ελλάδας, Σερβίας & Κύπρου της Coral, καθώς και
- ο κ. Γιάννης Πηλίδης, Γενικός Διευθυντής της Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες