Η κατηγορία των χυμών, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο, είναι εξαιρετικά σημαντική για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς “δελεάζει” Έλληνες καταναλωτές κάθε ηλικίας αλλά και ξένους επισκέπτες.

Η ετικέτα όμως που πλέον κάνει τη… διαφορά στους χυμούς είναι αυτή του “βιολογικού” προϊόντος, η οποία ταυτίζεται με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Οι επαγγελματίες του μίνι μάρκετ τα τελευταία χρόνια επενδύουν σταθερά στον εμπλουτισμό των κωδικών ψυγείου, τα “βιολογικά” προϊόντα όμως είναι αυτά που μπορούν να αυξήσουν το κέρδος, αφού είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά που προσελκύουν το αγοραστικό κοινό, ενώ κατά βάση αποτελούν ελληνικά προϊόντα από εγχώριες πρώτες ύλες. Έχει γίνει σαφές ότι οι χυμοί “made in Greece” προτιμώνται σταθερά από τους πελάτες των σούπερ και μίνι μάρκετ, ενώ ταυτόχρονα βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών που επιθυμούν να δοκιμάζουν εγχώρια προϊόντα.