Το νέο της εργοστάσιο στα Τρίκαλα εγκαινίασε η ΚΛΙΑΦΑ ΑΕ, μέλος του Ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, με την οικογένεια Σαράντη να αποκαλύπτει τους νέους στόχους για την περαιτέρω ανάπτυξη της τρικαλινής εταιρείας αναψυκτικών.
Έχοντας ολοκληρώσει την περίοδο 2020-2021 ένα κύκλο επενδύσεων 18 εκατ. ευρώ στην Κλιάφας ΑΕ, η εταιρεία προσβλέπει σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στη λιανική, σε βάθος τριετίας, συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων, καινοτομία μέσω της επένδυσης στην έρευνα και την ανάπτυξη, ισχυροποίηση της εμπορικής επωνυμίας «ΚΛΙΑΦΑΣ» και διεύρυνση της παρουσίας σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Μέσα από το διευρυμένο δίκτυο διανομής και πωλήσεων του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, επιδιώκεται η ανάπτυξη των πωλήσεων της Κλιάφας στις αγορές λιανεμπορίου και HoReCa πανελλαδικά. Στόχος της διοίκησης είναι να πετύχει, σε βάθος τριετίας, διψήφιο μερίδιο αγοράς στη λιανική από περίπου 2% που είναι σήμερα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο τζίρος της αγοράς των flavor αναψυκτικών (πλην της cola) στο retail κυμαίνεται στα 110 – 120 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία Κλιάφας ΑΕ διαθέτει πλέον ένα πλήρως ανανεωμένο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο στα Τρίκαλα έχοντας θέσει σε λειτουργία τη νέα γραμμή παραγωγής, η οποία έχει δυνατότητα εμφιάλωσης έως και 23.000 φιαλών την ώρα. Στις νέες εγκαταστάσεις μπορεί να εμφιαλώσει όλη την γκάμα κλασσικών και σύγχρονων αναψυκτικών, προϊόντα cola, ενεργειακά ποτά, εμφιαλωμένο νερό, τσάι και χυμούς. Σύμφωνα με την διοίκηση, η ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει η νέα γραμμή του εργοστασίου, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, καθιστά την Κλιάφα την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με προϊόντα χωρίς τη χρήση συντηρητικών, δίνοντάς της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για την παραγωγή προϊόντων, χρησιμοποιούνται πρώτες ύλες από τη χώρα ενώ το νερό εξασφαλίζεται από τις τρεις πηγές που υπάρχουν στο εργοστάσιο.
Η γκάμα των προϊόντων που παράγει περιλαμβάνει όλες της κλασσικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασσική και zero, που λανσαρίστηκε τις προηγούμενες ημέρες.