Η εταιρεία Mediterra αποτελεί το νέο Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Μετά τον Κρόκο Κοζάνης και το Trikalinos Αυγοτάραχο, τα προϊόντα της Mediterra_mastihashop (ΠΟΠ προϊόντα και μη) έρχονται να ενισχύσουν το σύνολο των καινοτόμων ελληνικών προϊόντων.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία, ιδρυμένη το 2002 στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, έχει αφοσιωθεί στην προώθηση της μαστίχας Χίου και στην παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων, καθώς και στην ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης. Η πλέον προβεβλημένη δραστηριότητά της είναι το δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης mastihashop με παρουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ως θυγατρική της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου (ΕΜΧ), διαχειρίζεται όλες τις μάρκες τελικών προϊόντων μαστίχας, είτε αυτά παράγονται από την ίδια είτε από άλλα συνδεδεμένα νομικά πρόσωπα. Με πηγή έμπνευσης την πολυχρηστικότητά της, τη φαρμακευτική της διάσταση καθώς και τη μακραίωνη παράδοση στη διατροφική κουλτούρα των λαών της Ανατολικής Μεσογείου εντάχθηκαν στην παραγωγή νέες και παλιές ιδέες: τσίκλες, σνακ, μαρμελάδες, ροφήματα, ποτά, καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής, προϊόντα στοματικής υγιεινής και άλλα προϊόντα μαστίχας που συνθέτουν το πολύχρωμο και πολυπολιτισμικό καλάθι των mastihashop. Τα προϊόντα εντάσσονται στις μάρκες: mastihashop (delicatessen, δερμοκαλλυντικά), ART OF NATURE (παραφαρμακευτικά), ΕΛΜΑ (τσίκλες & σνακ), CULTURA MEDITERRA (προϊόντα σκόνης), ENOSIS & KENTOS (λικέρ).