Μερίδιο στη Black Friday και για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στους ρυθμούς της Black Friday κινήθηκαν τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να έχουν επιδοθεί στο κυνήγι της καλύτερης προσφοράς και τις επιχειρήσεις να αναμένουν την αύξηση του τζίρου τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, οι καταναλωτές βρέθηκαν σε εμπορικά κέντρα και καταστήματα, έχοντας ήδη κάνει έρευνα αγοράς, αναζητώντας τα αγαπημένα τους προϊόντα με την καλύτερη δυνατή έκπτωση.
Συνυφασμένη με πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα, ακόμα και κάτω του κόστους η «Μαύρη Παρασκευή» ή Black Friday» μπορεί να μπήκε στη ζωή των Ελλήνων καταναλωτών το 2015 αλλά κέρδισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται σε μία επιπλέον εκπτωτική περίοδο, η οποία αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά υιοθετείται από όλα τα κανάλια διάθεσης προϊόντων.
Οι μεγάλες αλυσίδες είχαν φροντίσει από την προηγούμενη εβδομάδα να ενημερώσουν με διάφορους τρόπους (διαφημίσεις, ηλεκτρονικά μηνύματα, newsletters κ.ά) τους καταναλωτές για τις χαμηλές τιμές σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων τους. Το δικό τους μερίδιο στην Black Friday διεκδίκησαν και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με μεγάλες προσφορές στα είδη οικιακής χρήσης και ένδυσης, τα online καταστήματα και τα φυσικά δίκτυα καταστημάτων.
Παράλληλα, οι εμπορικοί σύλλογοι ζήτησαν από τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν προς το συμφέρον τους τις χαμηλές τιμές που θα βρουν στην αγορά πραγματοποιώντας παράλληλα έρευνα αγοράς και συνυπολογίζοντας τη σχέση ποιότητας και τιμής, ειδικά για είδη τα οποία έχουν υψηλή αξία αγοράς.