«Άνοιγμα» στον τομέα του franchise για την εταιρεία Metro

Metro ΑΕΒΕ: “Πεθαμένα” δίκτυα συμπιέζουν τους τζίρους. 

Επενδύσεις ύψους 40 – 50 εκατ. ευρώ ετησίως προγραμματίζει για τα επόμενα χρόνια η Metro ΑΕΒΕ επιχειρώντας να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο των καταστημάτων, να διευρύνει τα μερίδια αγοράς τόσο στην λιανική όσο και στη χονδρική, αλλά και εκτός συνόρων και ειδικότερα στην Κύπρο. Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής του Ομίλου, Αριστοτέλης Παντελιάδης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, κάνοντας έναν απολογισμό τρία χρόνια μετά την εξαγορά της «Βερόπουλος».

Αναφερόμενος στην εξαγορά της «Βερόπουλος», ο κ. Παντελιάδης επεσήμανε ότι στην τριετία  απαιτήθηκαν περί τα 150 εκατ. ευρώ επενδύσεις το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε στις ανακαινίσεις των καταστημάτων. «Για να γίνουν όλα αυτά χρειάστηκαν πολλά χρήματα. Δεν περιμέναμε ότι θα ήταν απαραίτητο τόσο μεγάλο επενδυτικό κονδύλι. Ωστόσο, δεν βλέπω ότι θα αλλάξει αυτό το επίπεδο των επενδύσεων. Εκτιμώ ότι οι επενδύσεις θα κυμανθούν τα επόμενα χρόνια μεταξύ 40 και 50 εκατ. ευρώ ετησίως». Σημειώνεται ότι οι επενδύσεις εφέτος θα φτάσουν τα 54 εκατ. ευρώ, ενώ το 2017 ανήλθαν σε 46,9 εκατ. ευρώ.

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο νέας εξαγοράς τόνισε: «Ήμασταν και θα είμαστε πολύ επιλεκτικοί σε μια πιθανότητα εξαγοράς άλλης εταιρεία» και συνέχισε: «Δεν είναι αυτοσκοπός οι εξαγορές για εμάς. Δεν είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο σχεδιάζουμε την επέκτασή μας». Ο κ. Παντελιάδης διευκρίνισε ότι προς το παρόν η διοίκηση δεν συζητά καμία εξαγορά αλλά άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο από το νέο έτος, εάν υπάρξει κάποια πιθανότητα, να διερευνηθεί διεξοδικά.

Κληθείς να σχολιάσει την εξαγορά της εταιρείας «Μασούτης», ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι «ο κλάδος του λιανεμπορίου στην Ελλάδα είναι εξαιρετικός και ο ανταγωνισμός μόνο καλύτερο μπορεί να τον κάνει» και συνέχισε: «Καθώς αναβιώνουν δύο πεθαμένα δίκτυα του “Μαρινόπουλου” και του “Βερόπουλου” και διεκδικούν το κομμάτι που χάρισαν στην υπόλοιπη αγορά, τα επόμενα χρόνια είναι λογικό ότι οι τζίροι συμπιέζονται. Κανείς δεν μένει με σταυρωμένα χέρια. Όλοι  προσπαθούν να κρατήσουν τα μερίδιά τους τα επόμενα χρόνια. Αυτό σημαίνει συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός που εκφράζεται με περισσότερες προσφορές  με νέα καταστήματα, με περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ. Μέσα στο πλαίσιο αυτό θεωρώ φυσική και αυτονόητη την είσοδο της “Μασούτης” στην Αττική. Πιστεύω ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα και θα ακολουθήσουν και άλλες κινήσεις  από τη “Μασούτης”. Δεν υπάρχει τίποτα πιο υγιές από τον υγιή ανταγωνισμό».