Για να αυξήσει τις πωλήσεις του το Νοέμβριο, ένα μίνι μάρκετ στην Ελλάδα μπορεί να αξιοποιήσει στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και έξυπνες τακτικές, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες των καταναλωτών αυτήν την περίοδο.

  1. Προϊόντα εποχικής ζήτησης: Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που σηματοδοτεί την αρχή του χειμώνα, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αναζητούν ζεστά ροφήματα, κονσέρβες, ζυμαρικά και όσπρια, που είναι ιδανικά για το κρύο. Το μίνι μάρκετ μπορεί να προωθήσει πακέτα με τέτοιου είδους προϊόντα σε ελκυστικές τιμές.

  2. Προωθητικές ενέργειες για τη Black Friday: Αξιοποιώντας τη διεθνή αυτή τάση, μπορεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές, έστω και σε μικρότερη κλίμακα από τα μεγάλα καταστήματα. Οι εκπτώσεις σε είδη πρώτης ανάγκης ή είδη σπιτιού μπορεί να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές.

  3. Προσαρμογή του χώρου και δημιουργία θεματικών γωνιών: Η δημιουργία ενός φιλόξενου, ελκυστικού περιβάλλοντος με χειμερινή διακόσμηση μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών, οδηγώντας σε μεγαλύτερη παραμονή και αυξημένες αγορές.

  4. Διανομή και online παραγγελίες: Η προσθήκη υπηρεσιών παράδοσης κατ’ οίκον και η προώθηση προσφορών μέσω social media και εφαρμογών μηνυμάτων μπορεί να βοηθήσει το μίνι μάρκετ να αποκτήσει περισσότερους πελάτες.

  5. Συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις: Οι συνεργασίες με καφετέριες, ζαχαροπλαστεία και άλλα τοπικά μαγαζιά μπορούν να αποφέρουν κοινό όφελος, όπως εκπτώσεις σε συνδυασμένες αγορές.