Πρόβλημα οι πληρωμές με κάρτα

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα μίνι μάρκετ και τα καταστήματα ψιλικών στην Ελλάδα, έχει να κάνει με τις πληρωμές με κάρτα σε προϊόντα με ελάχιστο ή και μηδενικό κέρδος.

«Διαθέτω POS, όμως προσπαθώ να το αποφεύγω σε τσιγάρα και κάρτες κινητής, γιατί ουσιαστικά μπαίνουμε μέσα. Αν είναι πολλά τα πράγματα που θα ψωνίσει κάποιος ή αν πρόκειται για σταθερό πελάτη, θα δεχτείς και την κάρτα. Αλλά υπάρχουν και αρκετοί που έρχονται μόνο για αυτό. Μπορεί κάποιος να έχει 15 τελευταία ευρώ στην κάρτα, που δεν μπορεί να τα βγάλει από ΑΤΜ, και να έρχεται κάθε μήνα να τα παίρνει σε τσιγάρα. Αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ. Το καταλαβαίνω λόγω κρίσης, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ. Για τις κάρτες ειδικά ζητάω να με πληρώσουν με μετρητά, αλλιώς καταφεύγω και εγώ στην πρακτική των 50 επιπλέον λεπτών» μας τόνισε ο κ. Πετρούτσος.

Μίνι μάρκετ με «μυστικό» επιτυχίας

Το «όπλο» των προσφορών

Ο ανταγωνισμός για τα μίνι μάρκετ έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, με τα σούπερ μάρκετ «γειτονιάς», αλλά και τις αγορές στα πρατήρια καυσίμων να «πιέζουν» ακόμη περισσότερο την αγορά. «Είναι μια πραγματικότητα, αν και νομίζω ότι ειδικά για τα μικρά σούπερ μάρκετ, τα λειτουργικά έξοδα θα είναι μεγαλύτερα από ό,τι θα επιτρέπουν τα έσοδά τους, ώστε να παραμείνουν στην αγορά. Η αλήθεια είναι όμως ότι πρέπει να υπολογίζεις και τον ανταγωνισμό. Η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο για τον καταναλωτή και έτσι δεν μπορεί να πουλάς πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό» μας εξήγησε.

Πρέπει να κυνηγάς και εσύ τις προσφορές και να προσπαθείς να εξασφαλίσεις την καλύτερητιμή και για εσένα, ώστε μετά να την προσφέρεις στον καταναλωτή.

Πώς γίνεται όμως να έχεις χαμηλές τιμές, αλλά και να βγάζεις και κέρδος; «Πρέπει να κυνηγάς και εσύ τις προσφορές και να προσπαθείς να εξασφαλίσεις την καλύτερη τιμή και για εσένα, ώστε μετά να την προσφέρεις στον καταναλωτή» απάντησε ο κ. Πετρούτσος. Το Market Plus φαίνεται ότι τηρεί αυτή τη λογική, αφού έξω από το κατάστημα υπάρχει πίνακας όπου αναγράφονται οι εκάστοτε προσφορές και μέσα στο κατάστημα τοποθετούνται σε ειδική θέση τα προϊόντα που διατίθενται σε τιμή ευκαιρίας.

«Προσπαθούμε μέσω των προσφορών να τραβήξουμε και κόσμο στο μαγαζί. Όταν θα βρω έξω μια προσφορά π.χ. για μπίρες, θα ‘‘τρέξω’’ να την προλάβω και να τη βάλω στο μαγαζί για τους πελάτες μας» είπε ο κ. Πετρούτσος, που μας παρέπεμψε και στη σελίδα του Market Plus στο Facebook. «Έχουμε φτιάξει και μια σελίδα στο Facebook, όπου και εκεί αναρτούμε τις προσφορές μας, για να ενημερώνουμε όλους τους πελάτες μας για τέτοιες ευκαιρίες».

Τι «πουλάει» στο μίνι μάρκετ

Μίνι μάρκετ με «μυστικό» επιτυχίαςΌπως και στην πλειοψηφία των μίνι μάρκετ, των περιπτέρων και των υπόλοιπων καταστημάτων της μικρής λιανικής, τα προϊόντα του ψυγείου είναι αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση και στο Market Plus. «Ναι, η μπίρες, τα παγωτά, τα αναψυκτικά, εδώ σε εμάς και τα energy drinks, είναι τα προϊόντα που φέρνουν και τον περισσότερο κόσμο. Τα προϊόντα σοκολάτας παρουσιάζουν μια κάμψη τελευταία, ενώ λίγο αυξημένη είναι η ζήτηση στα οικογενειακά παγωτά.

Το σημαντικό είναι να έχεις και ό,τι άλλο σου ζητήσει ο πελάτης για να βγάλεις το κέρδος σου και από εκεί. Μία δική μας πρακτική είναι να αυξάνουμε την γκάμα, ανάλογα και με την ημερομηνία λήξης των προϊόντων. Για παράδειγμα το να βάλεις κατεψυγμένα φασολάκια ή ψάρια με μεγάλη ημερομηνία λήξης, είναι κάτι που δεν θα βρει εύκολα αλλού ο καταναλωτής, αλλά και εσύ έχεις καλό περιθώριο χρόνου για να τα πουλήσεις, οπότε αξίζει τον κόπο να τα έχεις».

Όπως γίνεται αντιληπτό, ο κ. Πετρούτσος έχει τα δικά του «μυστικά» επιτυχίας, τα οποία και του δίνουν τη δυνατότητα να συντηρεί και να αναπτύσσει το κατάστημά του.

EΔΡΑ: Σαγγαρίου 2, Πευκάκια Νέας Ιωνίας
Τηλεφωνο: 215 5354182
Facebook: @Marketpluspeukakia