Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον καλούνται να συνεχίσουν τη λειτουργία τους τα μίνι μάρκετ, καθώς τα τελευταία μέτρα της κυβέρνησης (καλάθι του νοικοκυριού, μειωμένη τιμή 5%) οδηγούν ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ και στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Την ίδια στιγμή, γνωστές online πλατφόρμες, όπως το efood προσπαθούν να προσελκύσουν το κοινό με ταχεία παράδοση των προϊόντων στην πόρτα και χαμηλότερες τιμές.
Όπως έγινε γνωστό, σε μείωση τιμών σε 1.200 προϊόντα προχωρεί το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, προκειμένου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, να προσφέρει στους καταναλωτές του ποικιλία επιλογών σε προσιτές τιμές. Η μείωση τιμών, η οποία βρίσκεται ήδη σε ισχύ, αφορά στο 30% περίπου, του συνόλου των κωδικών προϊόντων του efood market και θα εφαρμοστεί σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας, τα γαλακτοκομικά και αυγά, τα αλμυρά και γλυκά σνακς, τα καθαριστικά κτλ.
Ο νέος τιμοκατάλογος, στο ηλεκτρονικό ράφι του efood market θα έχει άμεσο, θετικό αντίκτυπο στις αγορές των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ένα εύρος επιλογών σε χαμηλότερες τιμές, σε κατηγορίες προϊόντων βασικών και καθημερινών αναγκών, εκτιμά η εταιρεία και επισημαίνει ότι σαφής προσανατολισμός του efood είναι να παραμείνει μια προσιτή επιλογή αγορών και γι’ αυτό τον λόγο διατηρεί μια συνεπή τιμολογιακή πολιτική, ενώ παρέχει προσφορές που ανανεώνει κάθε εβδομάδα.