Η κατηγορία των γλυκών snacks αποτελούσε ανέκαθεν δυνατό “χαρτί” για μίνι μάρκετ και καταστήματα ψιλικών, ιδιαίτερα κατά την εορταστική περίοδο που το αγοραστικό κοινό είθισται να αγοράζει περισσότερα γλυκά.
Τα Χριστούγεννα έχουν φτάσει -τουλάχιστον για το λιανεμπόριο- και αυτή είναι η κατάλληλη περίοδος, ώστε ο επαγγελματίας να επενδύσει σε κωδικούς που θα μπορούσαν να ενισχύσουν το τζίρο του. Στην πρώτη θέση βρίσκονται τα παραδοσιακά γλυκά των ημερών, όπως είναι τα μελομακάρανα και οι κουραμπιέδες, όμως μεγάλη σημασία έχει και η κατηγορία της σοκολάτας που καταναλώνεται συστηματικά από μικρούς και μεγάλους.
Σοκολατάκια, γλειφιτζούρια σοκολάτας, φιγούρες, cupcakes, προϊόντα με αλκοόλ, όλα έχουν θέση την περίοδο των εορτών στα μίνι μάρκετ και υπόσχονται να ενισχύσουν το τζίρο του επαγγελματία, αφού η σοκολάτα είναι comfort food και δημιουργεί ποικίλα συναισθήματα.
Παρά το γεγονός ότι οι διατροφικές τάσεις αλλάζουν, ο συγκεκριμένος κλάδος παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης και καταγράφει σημαντικές πωλήσεις τα Χριστούγεννα.