Κατά τη διάρκεια της Black Friday, τα σούπερ μάρκετ εφαρμόζουν διάφορες πρακτικές για να προσελκύσουν καταναλωτές και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Μερικές από αυτές περιλαμβάνουν τις εντυπωσιακές εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, τις «εκπτώσεις-δόλωμα» σε είδη ευρείας κατανάλωσης, όπως τα τρόφιμα και τα προϊόντα καθαρισμού, αλλά και τις «προσφορές πακέτου», όπου προϊόντα συνδυάζονται σε συμφέρουσες τιμές. Επιπλέον, χρησιμοποιούν στρατηγικές όπως οι περιορισμένες χρονικά προσφορές ή οι προωθητικές ενέργειες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικών δικτύων, που ενθαρρύνουν την άμεση αγορά.
Για να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά ένα μικρό κατάστημα λιανικής, πρέπει να επικεντρωθεί σε στρατηγικές που το διαφοροποιούν από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Μια αποτελεσματική προσέγγιση είναι η προσφορά πιο προσωποποιημένων προϊόντων, όπως τοπικά ή χειροποίητα προϊόντα, που δεν είναι εύκολα διαθέσιμα στα μεγάλα καταστήματα. Έτσι, το κατάστημα ενισχύει τη μοναδικότητά του και προσελκύει καταναλωτές που αναζητούν ειδικές επιλογές.
Παράλληλα, το μικρό κατάστημα μπορεί να δώσει έμφαση στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέροντας άμεση και φιλική επικοινωνία, χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους πελάτες. Επίσης, μπορεί να αξιοποιήσει τα social media για να επικοινωνήσει τις ειδικές προσφορές του, δίνοντας έμφαση στην τοπική αγορά και υπενθυμίζοντας στους πελάτες του την αξία της υποστήριξης των μικρών επιχειρήσεων.
Τέλος, μια άλλη τακτική είναι να παρέχει ευέλικτες επιλογές όπως δωρεάν παράδοση για την περίοδο της Black Friday, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητά του απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες.