Από χαρτιά υγείας μέχρι έτοιμα γεύματα
Το Choice Market στην περιοχή του Ντένβερ ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή του ως ένα απλό μίνι μάρκετ, με όλα τα συνηθισμένα προϊόντα της κατηγορίας στα ράφια του. Εδώ και λίγο καιρό, όμως, λάνσαρε και μία σειρά από έτοιμα γεύματα, τα οποία κι έγιναν ανάρπαστα από τους πελάτες του. Κάπως έτσι και μέσα σε λίγους μήνες, το 60% της δραστηριότητας της επιχείρησης σε παραγγελίες αφορά τα έτοιμα προς κατανάλωση συσκευασμένα γεύματα που παρασκευάζονται σε μια μικρή κουζίνα μπροστά στους καταναλωτές και τα οποία είναι διαθέσιμα για παραλαβή από το κατάστημα ή παράδοση από την Uber Eats, μέσω delivery δηλαδή. Τα Choice Market έχουν μετατραπεί έτσι σε ένα multi μίνι μάρκετ, με παντοπωλείο, μανάβικο και φαστ φουντ εστιατόριο, έχοντας πάνω από 3.000 κωδικούς από 100 τοπικούς προμηθευτές, από χαρτιά υγείας, ενεργειακά ποτά και καραμέλες, μέχρι σάντουιτς, σαλάτες, smoothies, αλλά και ένα κανονικό μενού εστιατορίου, το οποίο επιμελήθηκε ο σεφ της γνωστής «αλυσίδας» εστιατορίων στην Καλιφόρνια, Tender Greens.
Η καλύτερη πίτσα σε ψιλικατζίδικο βενζινάδικου
Τα βενζινάδικα που έχουν και ψιλικατζίδικο στις ΗΠΑ είναι μία καθιερωμένη πρακτική της αγοράς εδώ και πολλές δεκαετίες. Ακόμη κι αυτά τα καταστήματα, όμως, έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται, προσφέροντας κι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού, φθάνοντας το «όλα σε ένα» σε άλλο επίπεδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα Casey’s, τα οποία έχουν εισέλθει τα τελευταία χρόνια και στον τομέα του φαγητού. Τα εν λόγω καταστήματα είναι πολύ μεγαλύτερα, και εκτός από βενζινάδικο έχουν κι ολόκληρο μίνι μάρκετ – παντοπωλείο στη διάθεση του καταναλωτή, στο οποίο έχει προστεθεί πλέον και φούρνος, όπου κατασκευάζονται σάντουιτς, μπέργκερ, αλλά και μία από τις καλύτερες πίτσες της χώρας, σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται ΜΜΕ και καταναλωτές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Τραπέζια για καφέ και φαγητό μέσα στο μίνι μάρκετ
Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στη νέα «αλυσίδα» καταστημάτων Foxtrot Market, όπου το παντοπωλείο συνδυάζεται με τον καφέ, αλλά και το φαγητό. Τα έτοιμα συσκευασμένα γεύματα είναι και σε αυτή την περίπτωση το «όπλο» για την επικράτηση των συγκεκριμένων μίνι μάρκετ έναντι του ανταγωνισμού, με την ιδιαιτερότητα ότι σε αυτά προσφέρεται και χώρος για να καθίσει ο καταναλωτής.
Είτε μέσα στο ίδιο το μίνι μάρκετ, με 2-3 τραπέζια μεταξύ των ραφιών, είτε έξω από αυτό, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες να πάρουν τον καφέ, την μπίρα τους και το φαγητό τους και να καθίσουν… για λίγο, πριν συνεχίσουν τις δουλειές τους.
«Κυρίαρχη» τάση το grab-to-go
Στη λογική του grab-to-go και στο φαγητό έχουν επενδύσει τα καταστήματα Hy-Vee Fast & Fresh, τα οποία κι ανήκουν σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ. Τα νέα καταστήματα στηρίζονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για ταχύτητα στα ψώνια και το φαγητό. Τα εν λόγω μίνι μάρκετ και παντοπωλεία έχουν γεμίσει τα ράφια τους με φρεσκοσυσκευασμένα τρόφιμα, από λαχανικά μέχρι σούπες κι άλλα μαγειρεμένα φαγητά, τα οποία μάλιστα φέρουν την «υπογραφή» τους, αφού παρασκευάζονται για λογαριασμό της εταιρείας. Τα πάντα μέσα στα εν λόγω καταστήματα μπορούν να τα προμηθευτούν οι καταναλωτές και να φύγουν για το σπίτι ή τη δουλειά τους, έχοντας οτιδήποτε κι αν χρειάζονται μέσα στην ημέρα τους.