Οι online πωλήσεις έχουν γίνει σημείο καμπής για τα σούπερ, αλλά και τα μίνι μάρκετ, αφού φαίνεται ότι η πανδημία του κορονοϊού και οι καραντίνες, διαμόρφωσαν οριστικά νέα δεδομένα και στην Ελλάδα.
Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί πια με το συγκεκριμένο “κανάλι” και φαίνεται ότι το προτιμούν πλέον και για τα ψώνια τους από το μάρκετ. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με έρευνα του Covert Group, το online super market “εκτόξευσε” τις πωλήσεις του στο πρώτο εξάμηνο του 2021, με την αύξηση να φθάνει το 122% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικής άγγιξε το πρώτο εξάμηνο τα 140,6 εκατομμύρια ευρώ, με αποτέλεσμα οι προ πανδημίας πωλήσεις του κλάδου να φαντάζουν πλέον μακρινό παρελθόν, αφού μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο τζίρος ήταν παραπάνω από 3πλάσιος από το συνολικό τζίρο του 2019!
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στοεξαμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.