Η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων ΔΕΛΤΑ παρουσίασε το Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ σε ανανεωμένη διαδραστική συσκευασία, με κυρίαρχο εικαστικό του στοιχείο μια καρδιά, ξεκινώντας ταυτόχρονα νέα επικοινωνία με το σύνθημα “ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη”.
Η Eco- Fresh Pack συσκευασία του προϊόντος διαθέτει λευκότερη εμφάνιση και το κυρίαρχο στοιχείο της καρδιάς είναι εμπνευσμένο από τη σύνθεση της ελληνικής φύσης, τους 700 επιλεγμένους παραγωγούς, τη φροντίδα και τους καθημερινούς ελέγχους, του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ.
Το χαρτί με πιστοποίηση κατά FSC, που χρησιμοποιείται για τη συσκευασία, παράγεται από δέντρα που καλλιεργούνται γι’ αυτό το σκοπό και αναδιπλώνεται πλήρως, με σκοπό τη μείωση του όγκου των απορριμάτων. Η καινοτομία όμως του προϊόντος δεν βρίσκεται τόσο στην διαφοροποιημένη του συσκευασία, αλλά στο νέο τρόπο αλληλεπίδρασής του με τον καταναλωτή. Μέσα από την εφαρμογή Shazam, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), η καρδιά “ζωντανεύει” μπροστά του.
Παράλληλα, διαμέσου της νέας επικοινωνίας “ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη”, η ΔΕΛΤΑ αναδεικνύει τον κρυφό πρωταγωνιστή, που βρίσκεται πίσω από την προσπάθεια κάθε παιδιού, τη μητέρα. Χρησιμοποιώντας δύο πραγματικές ιστορίες, της κ. Σοφίας Πετρούνια μητέρας του Χρυσού Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια και της κ. Μαρίας Καρυανού μητέρας τετράδιμων κοριτσιών, που πέρασαν όλες μαζί σε σχολές της Αθήνας, η ΔΕΛΤΑ εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τα παιδικά χωριά SOS στηρίζοντας της εθελόντριες μητέρες και καλύπτοντας τις ανάγκες τους για γαλακτοκομικά προϊόντα.