H SKAG, μία σημαντική εταιρεία στην παραγωγή χαρτικών ειδών γραφής και αρχειοθέτησης στην Ελλάδα, εισέρχεται πλέον σε νέα εποχή και ανανεώνει την ταυτότητά της με στόχο να αναδείξει το ευρύ προϊοντικό της porfolio και να διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η Πόπη Σκαγιά, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, για την καμπάνια του rebranding η SKAG υλοποιεί επενδύσεις περίπου 500.000 ευρώ για την επανασύσταση στο καταναλωτικό κοινό με προοπτική ολοκλήρωσης έως το τέλος του έτους. Με ανανεωμένο λογότυπο η εταιρεία καταργεί πλέον την μπράντα «Super Διεθνές» και κατηγοριοποιεί το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, με 28 διαφορετικά σήματα, σε τέσσερις δομικούς πυλώνες: SKAG Learn (με χαρτικά προϊόντα γραφής και μάθησης όπως τετράδια κλασσικά και θεματικά, σχολικά βοηθήματα κλπ.), SKAG Plan (Με προϊόντα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όπως κλασέρ γραφείου, ντοσιέ με λάστιχο, κουτιά PP αρχειοθέτησης, θήκες, φακέλους κλπ.), SKAG Create (με προϊόντα ζωγραφικής και είδη χειροτεχνίας όπως μπλοκ ζωγραφικής, ακουαρέλες, πινέλα, χρώματα κλπ.), SKAG Play (με προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι -κλασσικά, δημιουργικά και τεχνολογίας).
Παράλληλα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CFO & Procurement Director Θοδωρής Σκαγιάς, δρομολογεί εντός του έτους επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνει μια νέα εκτυπωτική μηχανή τελευταίας γενιάς που βασίζεται στο cloud η οποία αναμένεται να διευρύνει τις δυνατότητες δραστηριοποίησης της εταιρείας κυρίως στην αγορά της συσκευασίας αλλά και της ψηφιακής εκτύπωσης. Σημειώνεται ότι την περίοδο 2019-2022 ολοκληρώθηκαν επενδύσεις 2,5 εκατ. ευρώ που αφορούσαν κυρίως εξοπλισμό και νέες γραμμές παραγωγής.