Η γνωστή εταιρεία ψαριών και θαλασσινών “ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ” άλλαξε την εταιρική της ταυτότητα για να αναδείξει την παράδοση, αλλά και την καινοτομία της.

Όλα τα προϊόντα της θα διανέμονται έτσι πλέον και στη μικρή λιανική, με νέο εμπορικό σήμα, το οποίο σχεδίασαν στελέχη της εταιρείας σε συνεργασία με την εταιρεία Milk Branding Professionals.

Πιο αναλυτικά, η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής: “Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ μπαίνει σε μία νέα εποχή στην ιστορική πορεία της εταιρείας και του brand, με την πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας. Στο νέο λογότυπο πρωταγωνιστεί το όνομα ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, το οποίο στη συνείδηση των καταναλωτών παραμένει πάντα συνώνυμο με την ευρύτερη κατηγορία των ψαριών και θαλασσινών, αλλά και την καινοτομία και την παραδοσιακά υψηλή ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας.

Η μινιμαλιστική και τυπογραφική προσέγγιση, μεταφέρει την έμφαση στο ίδιο το όνομα, ενώ οι γραμμές που το «αγκαλιάζουν» έχουν ως πηγή έμπνευσης τις καμπύλες που δημιουργούνται από την ουρά των ψαριών, με στόχο να αναδείξουν την θεμελιώδη σχέση της εταιρείας με τη θάλασσα. Αντίστοιχα, ενισχύοντας περαιτέρω την ταυτότητα του brand, το νέο λογότυπο περιλαμβάνει αναφορά στην χρονολογία ίδρυσης της εταιρείας («ΑΠΟ ΤΟ 1956») ως υπενθύμιση της μακράς εμπειρίας της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στον κλάδο των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, αλλά και στη μακροχρόνια σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές εδώ και 65 χρόνια.

Η νέα ταυτότητα της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ σηματοδοτεί την ευρύτερη ανανέωση της εταιρείας μετά την σύμπραξη με την Dardanel Greece. Το νέο λογότυπο θα «πρωταγωνιστήσει» επίσης και στον ανασχεδιασμό όλων των συσκευασιών της εταιρείας για υφιστάμενα και νέα προϊόντα.

Το λογότυπο της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ σχεδιάστηκε από την ομάδα της Milk Branding Professionals, σε δημιουργική συνεργασία με τα στελέχη της εταιρείας”.