Η Chiquita ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας της καμπάνιας, για την προώθηση του μηνύματος της χαράς και του υγιεινού τρόπου ζωής, στους δρόμους της Ελλάδας.
Η καμπάνια με τίτλο «Τέλεια από τη φύση της» έχει ως στόχο να αναδείξει τις νόστιμες μπανάνες Chiquita και να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους. Η νέα αυτή διαφημιστική προβολή θα φιλοξενηθεί σε λεωφορεία, billboards και στάσεις Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Με την νέα αυτή καμπάνια η Chiquita θέλει να επιβεβαιώσει τη δέσμευση της εταιρείας για περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης της με τους Έλληνες καταναλωτές. Ενισχύει έτσι την προβολή της, αλλά και την παρουσία της, τόσο στα σουπερμάρκετ, όσο και στα καταστήματα της μικρής λιανικής, με στόχο να γίνει η πρώτη, φυσική επιλογή των εγχώριων καταναλωτών. Η καμπάνια τρέχει ήδη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και φιλοξενείται σε πληθώρα εξωτερικών σημείων, με το μοναδικό κίτρινο χρώμα της Chiquita να κοσμεί λεωφορεία, διαφημιστικές πινακίδες και στάσεις ΜΜΜ σε πρωτεύουσα και συμπρωτεύουσα.