Παρούσα θα είναι φέτος στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης η εταιρεία Coca-Cola, με στόχο να στηρίξει την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας της χώρας και να αποδείξει τη συμβολή της στην κοινωνία ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη με την ανακοίνωση ενός φιλόδοξου προγράμματος.
Με κεντρικό θέμα την Καινοτομία και τη Δημιουργικότητα, σε ένα διαδραστικό περίπτερο 209 τετραγωνικών μέτρων, που θα βρίσκεται στο US Pavilion, η Coca-Cola φιλοδοξεί να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία στους επισκέπτες της φετινής έκθεσης, μέσα από τέσσερις διαφορετικούς σταθμούς.
Συγκεκριμένα, το κοινό θα κάνει μία αναδρομή στην ιστορία της στην Ελλάδα, η οποία θα παρουσιάσει το χαρτοφυλάκιό της, αλλά και όλες τις πρωτοβουλίες που πρόκειται να υλοποιήσει μέσα στα επόμενα χρόνια, γύρω από ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.
Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου, οι επισκέπτες θα μάθουν τρόπους για να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς απορρίμματα, ενώ στο Coca-Cola Pop Up Store θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα.
Ο πρώτος σταθμός, περιλαμβάνει ένα ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία. Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα 50 χρόνια παρουσίας της Coca-Cola στην Ελλάδα, να μάθει περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας και να δοκιμάσει τις γνώσεις του προκειμένου να κερδίσει μία συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola, αφιερωμένη στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Στον δεύτερο σταθμό, οι επισκέπτες θα γνωρίσουν καλύτερα το πλούσιο και καινοτόμο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το οποίο προσφέρει επιλογές που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, μέσα στη διάρκεια της ημέρας.
Στον τρίτο σταθμό η Coca-Cola θα παρουσιάσει στο κοινό το πρόγραμμα Zero Waste Cities, το οποίο θα ξεκινήσει το ταξίδι του για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέσα από δράσεις που κινούνται σε τρεις άξονες: Παρέμβαση, Εκπαίδευση, Αλλαγή Συμπεριφοράς. Στόχος του προγράμματος Zero Waste Cities είναι να συμβάλλει, ώστε η πόλη να μπει σε προοπτική να γίνει «Zero Waste», δηλαδή μία «πόλη μηδενικών απορριμμάτων».
Μία από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος τη φετινή χρονιά αποτελεί και το «Print Your City», ένα διαδραστικό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Σε αυτό το σημείο οι επισκέπτες θα μπορέσουν να ενημερωθούν αλλά και να δουν στην πράξη με ποιο τρόπο μπορούν και οι ίδιοι να συμβάλλουν σε αυτήν την προσπάθεια.
Τέταρτος και τελευταίος σταθμός του ταξιδιού, το ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες της έκθεσης Coca-Cola Pop-Up Store, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα.
Επίσης, η Coca-Cola έχει σχεδιάσει δύο παράλληλες εκδηλώσεις, με την πρώτη να πραγματοποιείται στο κεντρικό stage του US Pavilion, την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 18:00, με τίτλο «Zero Waste Cities: Μία πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα», αλλά και ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο γύρω από τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με τίτλο «Κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού με 3D Printing», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, από τις 20:00 έως τις 21:00, στις αίθουσες σεμιναρίων του US Pavilion.
Η συμμετοχή της Coca-Cola στη φετινή διοργάνωση πλαισιώνεται από μία σειρά επιμέρους προγραμμάτων για την πόλη, που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων».