Αρκετές είναι οι τεχνολογικές τάσεις που απευθύνονται στη μικρή λιανική και αναμένεται να διαμορφώσουν το μέλλον των καταστημάτων στο εξής. Οι επιχειρήσεις πλέον προσφέρουν μια ευρεία γκάμα νέων υπηρεσιών, υιοθετώντας τεχνολογία που επιταχύνει τις διαδικασίες πληρωμής και ξεπερνά τις συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού που γιγαντώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Δεν είναι λίγα τα καταστήματα –ειδικά στο εξωτερικό- που χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία για να εξατομικεύσουν την εμπειρία του πελάτη. Για να το πετύχουν αυτό, χρησιμοποιούν εφαρμογές, προγράμματα ανταμοιβής και εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων με βάση τις προηγούμενες αγορές των καταναλωτών κ.α. Στην κορυφή της λίστας, βέβαια, τον τελευταίο χρόνο βρίσκεται η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενσωματωθεί σε μια ευρεία γκάμα τεχνολογιών, όπως τα εργαλεία διαχείρισης αποθεμάτων, οι εφαρμογές για κινητά και τα analytics. Με την τεχνητή νοημοσύνη, αυτά τα εργαλεία θα μπορούν να επεξεργάζονται ακόμα περισσότερα επιχειρηματικά δεδομένα και να προσφέρουν στον επαγγελματία του μίνι μάρκετ άμεσες πληροφορίες σχετικά με το κατάστημά του.