Eurobank
Για τη νέα υπηρεσία v-Banking της Eurobank, αλλά και τις παροχές της τράπεζας σε μικρούς επιχειρηματίες, όπως οι ιδιοκτήτες μίνι μάρκετ, μίλησε στο περιοδικό μας ο κ. Δημήτρης Οικονόμου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Small Business Segment της τράπεζας.
Mini Market: H Eurobank δημιούργησε πρόσφατα την υπηρεσία v-Banking για επιχειρηματικούς πελάτες. Πείτε μας δύο λόγια για τη νέα αυτή υπηρεσία.
Δημήτρης Οικονόμου: Δημιουργήσαμε αυτό το καινοτόμο κανάλι εξυπηρέτησης, για να δώσουμε στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει στη διάθεσή του τον προσωπικό του επαγγελματικό σύμβουλο, όσο συχνά επιθυμεί, απευθείας στο γραφείο του, στην επιχείρησή του, με ασφάλεια, ταχύτητα και τεχνικές λειτουργικότητες που θα απλοποιήσουν την καθημερινότητα του σύγχρονου επαγγελματία.
«Με το v-Banking, κάθε μικρός επιχειρηματίας έχει τον προσωπικό του επαγγελματικό σύμβουλο»
Η αξία αυτής της υπηρεσίας για τον πελάτη συμπληρώνεται και εμπλουτίζεται με ένα μείγμα παράλληλων εφαρμογών και υπηρεσιών, ώστε να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες συναλλακτικές ανάγκες έως και το σύνολο των εργασιών τους, όπου είναι εφικτό, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν το φυσικό κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας v-Banking παρέχεται:
- Άνεση επικοινωνίας με την τράπεζα από τον χώρο τους (έδρα), χωρίς μετακινήσεις. Δυνατότητα δημιουργίας μελλοντικής διάσκεψης (ραντεβού) με τον προσωπικό τους σύμβουλο, με άμεση πρόσβαση στο calendar του 24 /7 (διαδραστικό ημερολόγιο).
- Άμεση (ad hoc) κλήση τις ώρες μεταξύ 09:00 με 17:00.
- Ευχάριστη αναμονή (παρακολούθηση βίντεο) και διόδευση κλήσεων, e-mails και chat από contact center.
- Δημιουργία προσωπικού αποθηκευτικού χώρου (storage room), όπου οι πελάτες μπορούν να στέλνουν και να δέχονται (upload) αρχεία.
- Από κοινού περιήγηση (cobrowsing) σε φόρμες της τράπεζας.
- Διαδραστική παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων της τράπεζας με ταυτόχρονη περιήγηση (document & url push).
- Ασφάλεια επικοινωνίας και ολοκλήρωσης εργασιών, καθώς η σύνδεση με την υπηρεσία υλοποιείται μέσω του e-banking.
- Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, καθώς ο πελάτης συνδέεται πάντοτε με τον προσωπικό του σύμβουλο.
Μ.Μ.: Υπάρχουν αντίστοιχα νέες υπηρεσίες ή προϊόντα για μικρές επιχειρήσεις, όπως τα μίνι μάρκετ;
Δ.Ο.: Τα ψηφιακά δίκτυα συναλλαγών είναι ιδανικά για τις επιχειρήσεις μικρής λιανικής, δεδομένου του περιορισμένου ελεύθερου χρόνου του επιχειρηματία.
Εκτός του v-Banking, μέσω της υπηρεσίας «e-banking για επιχειρήσεις» ο επιχειρηματίας μπορεί να πραγματοποιήσει όλες τις εισπράξεις και πληρωμές της επιχείρησής του στον χρόνο που τον εξυπηρετεί. Επιπλέον, διαθέτουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του συναλλακτικού κυκλώματος της λιανικής, ανεξαρτήτως μεγέθους:
Για τις ολοένα αυξανόμενες ηλεκτρονικές συναλλαγές, τα τερματικά POS αποτελούν το πιο σημαντικό εργαλείο για τις καθημερινές εισπράξεις της επιχείρησης.
Για υψηλούς τζίρους σε μετρητά, το Smart Box, ένα μικρό, ασφαλές χρηματοκιβώτιο που συνδέεται με τον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης είναι μία πρωτοποριακή υπηρεσία για την καθημερινή, ασφαλή και ευέλικτη διαχείριση των εισπράξεων σε μετρητά.
Με την Business Debit Mastercard η επιχείρηση μπορεί να πραγματοποιήσει τις αγορές της με ασφάλεια και ευελιξία, κερδίζοντας ταυτόχρονα ευρώ μέσω του προγράμματος «€πιστροφή».
Εισαγωγές
Πραγματοποίηση συναλλαγών εισαγωγών μέσω του e-banking σε περιβάλλον capital controls.
Δυνατότητα προστασίας από τους συναλλαγματικούς κινδύνους με τις υπηρεσίες Flex FX και FX Pool.
Χρηματοδοτήσεις
Χρηματοδοτήσεις για κεφάλαιο κίνησης ή επενδύσεις με χαμηλές εξασφαλίσεις και ελκυστική τιμολόγηση, μέσω του προγράμματος Cosme, σε συνεργασία με το EIG.