Με σνακς

Νέοι “παίκτες” στην αγορά των Snacks. 

Με την αγορά των snacks να αναπτύσσεται διαρκώς, προσφέροντας όλο και μεγαλύτερο τζίρο στις επιχειρήσεις του κλάδου, ο ανταγωνισμός έχει αρχίσει να αυξάνεται και με την είσοδο νέων “παικτών” σε αυτή. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η Alfa Pastry που εδώ και λίγο καιρό έχει λανσάρει τα Pitatakia ως το πρώτο γρήγορο snack της κατηγορίας στο χαρτοφυλάκιό της, ενώ αντίστοιχες κινήσεις έχει ξεκινήσει και η Μεντιτέρρα, που έχει καταφέρει να ανταγωνιστεί μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στην κατηγορία της τσίχλας με το brand Έλμα. Αντίστοιχη είσοδο έχει πραγματοποιήσει και η Agrino, που τον περασμένο Μάρτιο λάνσαρε στην αγορά 5 κωδικούς ρυζογκοφρέτας, αξιοποιώντας την παγκόσμια τάση προς το υγιεινό snacking, ενώ ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει και στην Coca Cola HBC, η οποία εξαγόρασε την Bambi στη Σερβία με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά των snack στις γύρω χώρες.