Ένα νέο μοντέλο franchise, που αποτελεί εξέλιξη του AB Shop&Go και ουσιαστικά έχει ως στόχο την περαιτέρω διείσδυση της “αλυσίδας” στον χώρο των mini market, ανακοίνωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο δικαιόχρησης προωθείται από την εταιρεία ως… «το δικό σου» AB Shop&Go και εστιάζει στην αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» (convenience stores), όπου οι ιθύνοντες της εταιρείας διαβλέπουν ανάπτυξη με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Λεωνίδας Βρεττάκος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους τόνισε ότι μόνο στην Αττική, η αγορά υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο 1 δισ. ευρώ.
Τα νέα μικρά καταστήματα της ΑΒ μάλιστα, αναμένεται να είναι ανοιχτά και τις Κυριακές, ενώ στόχος της είναι, η απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας, με το πλάνο ανάπτυξης της “αλυσίδας” να περιλαμβάνει την δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη στα επόμενα 5 χρόνια.