delivery

Μετά την e-food και τη Wolt, η Rocket αποτελεί ένα νέο “παίκτη” που εισέρχεται στην ελληνική αγορά, διεκδικώντας μερίδιο από τις online παραγγελίες.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μέσω της εύχρηστης εφαρμογής της για smartphones, και έχοντας θέσει ως προτεραιότητα να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους συνεργάτες της, η Rocket δεσμεύεται να παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και προνόμια τόσο στους καταναλωτές όσο και στα συνεργαζόμενα καταστήματα.
 
Η Clementine Joly, Διευθύντρια Marketing Ευρώπης δήλωσε σχετικά: «Σχεδιάσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας έπειτα από εκτενή έρευνα που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την PWC. Η Αθήνα βάσει διαφόρων κριτηρίων αναδείχθηκε ως ευκαιρία, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα ξεκινώντας από τη δημοφιλή περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχουν πολλά καταστήματα».
 
Η εφαρμογή της Rocket, διαθέσιμη σε Android και iOS, καθιστά την παραγγελία φαγητού εύκολη. Ο χρήστης εγγράφεται στην υπηρεσία συμπληρώνοντας απλά τη διεύθυνση του και ο κατάλογος καταστημάτων και επιλογών εμφανίζεται αμέσως στην οθόνη, προκειμένου να μπορεί να επιλέξει εύκολα και γρήγορα το γεύμα ή ρόφημα της αρεσκείας του μέσα σε λίγα απλά βήματα. Ένα γρήγορο μενού σε μορφή carousel διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επιλογή, εμφανίζοντας πρώτες τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες γευμάτων για γρήγορη πρόσβαση, ενώ ελκυστικές προσφορές και εκπτώσεις παρουσιάζονται στους χρήστες σε καθημερινή βάση.