Nielsen: Αύξηση 10,5 % στις πωλήσεις των φρέσκων προϊόντων.
Θετική ήταν η πορεία του οργανωμένου λιανεμπορίου κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Nielsen.
Αναλυτικότερα, το οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +5,5% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του περσινού έτους, με τα FMCGs να σημειώνουν άνοδο στο +3,8%.
Την πιο θετική τάση παρουσίασαν τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα, καθώς παρουσίασαν αύξηση στο +10,5%. Παράλληλα, οι κατηγορίες ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός επίσης αναπτύχθηκαν κατά +5,9%.
Θετικά πορεία παρατηρήθηκε και στις πωλήσεις σε αξία σε Τρόφιμα και Ποτά (+4,5%), στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης (+1,1%) και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).Οικιακής Χρήσης (+1,8%).