Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ

“Νικητές” τα σούπερ μάρκετ για το α’ επτάμηνο του 2019. 

Άνοδο της τάξεως του 3,1% στις πωλήσεις και του 2,8% ως προς τον όγκο, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημείωσε ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Hellas.

Πιο συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο του 2019, οι βασικές κατηγορίες προϊόντων ακολούθησαν ανοδική πορεία.

Ειδικότερα,

  • Τρόφιμα: Αύξηση 3,5% σε αξία πωλήσεων και 3,3% σε όγκο πωλήσεων
  • Είδη προσωπικής φροντίδας: Αύξηση 1,9% σε αξία και 2% σε όγκο
  • Είδη νοικοκυριού: Αύξηση 1,1% σε αξία αλλά κάμψη -0,9% σε όγκο
  • Απορρυπαντικά: Άνοδο 0,3% σε αξία καΙ -2,8% σε όγκο
  • Κατεψυγμένα τρόφιμα: Αύξηση 7,9 σε αξία πωλήσεων και 7,2% σε όγκο
  • Snacks: Αύξηση 6,6 % σε αξία πωλήσεων και + 7,8% σε όγκο

Παράλληλα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σημείωσαν άνοδο 2,2%, με το μερίδιο αγοράς τους να ανέρχεται στο 15,6%.