Τα δεδομένα για τη μικρή λιανική αλλάζουν σταδιακά, καθώς ο έντονος ανταγωνισμός από τα σούπερ μάρκετ και οι νέες συνήθειες των καταναλωτών, φέρνουν την ανακαίνιση των καταστημάτων σε πρώτο πλάνο, προκειμένου ο επαγγελματίας να δει τις πωλήσεις του να αυξάνονται.

Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι ο χώρος των καταστημάτων θα αποτελέσει σημείο “κλειδί” για την ανάπτυξή τους τα επόμενα χρόνια, με τους περισσότερους ιδιοκτήτες δυστυχώς να μη διαθέτουν τα απαραίτητα κεφάλαια. Αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας δείχνουν την έντονη προθυμία των Ελλήνων ιδιοκτητών να ανακαινίσουν, αλλά ταυτόχρονα το 64,77% δήλωσε ότι θα ήθελε να ανακαινίσει αλλά δεν διαθέτει τα απαραίτητα κεφάλαια, με το ίδιο ποσοστό  (64,93%) να αποφασίζει τελικά να αναβάλει τα σχέδιά του.

Για τους επαγγελματίες που σκοπεύουν πάντως να αλλάξουν συγκεκριμένα πράγματα ενόψει και του καλοκαιριού, η νούμερο ένα στόχευση θα πρέπει να είναι ο χώρος του καταστήματος. Οι ευέλικτοι χώροι, χωρίς αδιέξοδα μέσα στο κατάστημα, που θα επιτρέπουν τη συνεχή ροή της κίνησης φαίνεται ότι θα καθορίσουν την επιλογή καταστήματος από τους καταναλωτές. Παράλληλα, ο διαχωρισμός των χώρων και στα μίνι μάρκετ και η πώληση ακόμη και από διαφορετικά σημεία, αποτελούν τάσεις στην εποχή μετά τον κορονοϊό.

Όσο πιο εύκολα μπορεί κανείς να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει τόσο καλύτερα και για το ίδιο το μίνι μάρκετ. Ειδικά σε καταστήματα που συνδυάζουν τα ψιλικά, με τον καφέ ή το φούρνο, ο διαχωρισμός και η πώληση ακόμη και από διαφορετικά σημεία, ενδείκνυται απόλυτα πια και είναι κάτι που θα πρέπει να εξετάσει ο επαγγελματίας που θα προβεί σε μία ανακαίνιση του καταστήματός του.

Ιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωση της ανακαίνισης θα πρέπει να δώσει κανείς και στα ράφια του καταστήματος, καθώς η εμφάνισή τους είναι σημαντική για τις πωλήσεις του. Τα νέα ράφια, που είναι διαφορετικά, ανάλογα με την κατηγορία των προϊόντων, αλλά και όχι ιδιαίτερα “μπουκωμένα”, θεωρούνται η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει τη διαφορά.