“Παγιώνονται” οι αγοραστικές συνήθειες της πανδημίας. 

Η κρίση του κορωνοϊού άλλαξε ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών, σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας του ΙΕΛΚΑ, που δείχνουν ότι σημαντικά ποσοστά του πληθυσμού θα διατηρήσουν την αγοραστική συμπεριφορά, που υιοθέτησαν λόγω της εμφάνισης του.

Πιο αναλυτικά:

  • 1 στους 2 καταναλωτές θα διατηρήσει τις ίδιες αγοραστικές συνήθειες και το επόμενο δίμηνο στο σούπερ μάρκετ.
  • Μόλις το 38% του κοινού έχει σταματήσει να φοράει γάντια μία χρήσης κατά την επίσκεψη του στα καταστήματα, το 11% θα σταματήσει άμεσα και το 13% μέσα στο 2020. 1 στους 3 θα συνεχίσει να φοράει γάντια και το επόμενο έτος.
  • Τα ποσοστά για τις μάσκες είναι ακόμα μεγαλύτερα. Μόλις το 28% έχει σταματήσει να φοράει μάσκα στα καταστήματα, το 15% θα σταματήσει άμεσα και το 16% μέσα στο 2020. Το υπόλοιπο 41% θα σταματήσει αργότερα.
  • Μεγάλη διείσδυση στην καθημερινότητα καταγράφεται για τα αντισηπτικά με το 30% του κοινού να δηλώνει ότι δεν θα σταματήσει ποτέ να κουβαλάει μαζί του αντισηπτικά.
  • Αξιοσημείωτο είναι ότι 4 στους 10 θα διατηρήσουν την τάση της αποφυγής εξόδου από το σπίτι ακόμα και το επόμενο έτος, ενδεικτικό της αίσθησης κινδύνου που υπάρχει ακόμα και σήμερα.