Το παγωμένο τσάι αποτελεί μία από τις πιο δυναμικές κατηγορίες ροφημάτων στη μικρή λιανική, ιδιαίτερα την άνοιξη και το καλοκαίρι, όταν η ζήτηση για δροσιστικά ποτά αυξάνεται κατακόρυφα. Πρόκειται για ένα προϊόν που συνδυάζει την αναζωογόνηση με τις φυσικές ιδιότητες του τσαγιού, προσελκύοντας καταναλωτές που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στα αναψυκτικά με ζάχαρη.
Η κατηγορία του παγωμένου τσαγιού συμβάλλει στην αύξηση του τζίρου των καταστημάτων μικρής λιανικής λόγω της υψηλής ζήτησης και των ελκυστικών περιθωρίων κέρδους. Τα προϊόντα αυτά απευθύνονται τόσο σε νεότερες ηλικίες (18-35 ετών), που επιλέγουν δροσιστικά και με χαμηλές θερμίδες ποτά, όσο και σε μεγαλύτερους καταναλωτές που εκτιμούν τις ευεργετικές ιδιότητες του τσαγιού. Δημοφιλείς κωδικοί είναι το πράσινο τσάι με λεμόνι – Προτιμάται από όσους αναζητούν μια φρέσκια, κλασική γεύση, το μαύρο τσάι με φρούτα και οι χωρίς ζάχαρη εκδοχές, που προσελκύουν όσους ακολουθούν διατροφή με λιγότερες θερμίδες.
Με σωστή τοποθέτηση στο κατάστημα (κοντά στα ψυγεία, δίπλα σε σνακ), οι πωλήσεις μπορούν να αυξηθούν σημαντικά, καθιστώντας το παγωμένο τσάι μία από τις πιο επικερδείς επιλογές για τη μικρή λιανική την καλοκαιρινή περίοδο. Σημειώνεται ότι η αγορά του παγωμένου τσαγιού παρουσιάζει ιδιαίτερα θετικές προοπτικές στην Ελλάδα, κυρίως λόγω των κλιματολογικών συνθηκών, των καταναλωτικών τάσεων και της αυξημένης ζήτησης για υγιεινές επιλογές δροσιστικών ποτών.