Νέα παγωτά

Η κατηγορία του παγωτού αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων για ένα μίνι μάρκετ, ειδικά κατά τους θερμούς μήνες. Το παγωτό δεν είναι απλώς ένα προϊόν, αλλά ένας βασικός πόλος έλξης για τους καταναλωτές, ενισχύοντας τη συνολική επισκεψιμότητα του καταστήματος. Οι αγορές παγωτού είναι συχνά παρορμητικές, γεγονός που καθιστά την ύπαρξη μιας καλά οργανωμένης και ελκυστικής ποικιλίας καθοριστική για την αύξηση των πωλήσεων.

Για να μεγιστοποιήσει τον τζίρο του, ένας επαγγελματίας πρέπει να επενδύσει σε κωδικούς που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις. Οι premium κωδικοί παγωτού είναι αρκετά δημοφιλείς, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα υψηλής ποιότητας, ακόμη και αν κοστίζουν περισσότερο. Ενδεικτικά, τα πολυτελή παγωτά με σοκολάτα, ξηρούς καρπούς και ιδιαίτερες γεύσεις όπως salted caramel ή ruby chocolate παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.

Παράλληλα, οι επιλογές με υγιεινά χαρακτηριστικά, όπως παγωτά χωρίς ζάχαρη, vegan και protein ice creams, προσελκύουν ένα νέο κοινό που αναζητά εναλλακτικές λύσεις. Επιπλέον, τα “πρακτικά” προϊόντα, όπως οι ατομικές συσκευασίες (ξυλάκια, κυπελλάκια, σάντουιτς), είναι απαραίτητα, καθώς καλύπτουν τη ζήτηση για γρήγορη κατανάλωση.

Η στρατηγική τοποθέτηση των ψυγείων και η προβολή των προϊόντων με προσφορές ή συνδυαστικές αγορές (π.χ., καφές & παγωτό) μπορούν επίσης να ενισχύσουν τις πωλήσεις. Επενδύοντας σε μια ποικιλία προϊόντων που καλύπτουν διαφορετικές προτιμήσεις, ένα μίνι μάρκετ μπορεί να αυξήσει τη ζήτηση και, συνεπώς, τον συνολικό του τζίρο.