Μια παράλληλη δραστηριότητα, ικανή να αυξήσει τα έσοδα ενός μίνι μάρκετ ή ενός περιπτέρου, προσφέρουν οι αυτόματοι πωλητές δώρων και τα παιχνίδια εξωτερικού χώρου, η απόκτηση των οποίων είναι πλέον αρκετά πιο συμφέρουσα, για τους καταστηματάρχες. Εάν η τοποθεσία είναι κατάλληλη μάλιστα, μπορεί κανείς να προσθέσει ένα σημαντικό έσοδο στην επιχείρησή του, εύκολα και απλά.
Του Βάιου Τασούλα
Κάντε «παιχνίδι» με έξτρα έσοδα
Μία από τις πλέον διάσημες φράσεις στον χώρο των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ, αναφέρει ότι οι τρεις πιο σημαντικοί παράγοντες για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι η τοποθεσία, η τοποθεσία και η… τοποθεσία (location-location-location). Κι αυτό γιατί το κατάλληλο σημείο για ένα κατάστημα, μπορεί να αποτελέσει «κλειδί» για την προσέλκυση πελατών και τη διατήρησή του.
Στα μίνι μάρκετ και στα υπόλοιπα σημεία μικρής λιανικής, η σημασία της σωστής τοποθεσίας είναι ακόμη μεγαλύτερη, γιατί πολλές φορές βασίζονται σε αυτή (εύκολη πρόσβαση, απουσία κοντινού σούπερ μάρκετ) για την επιβίωσή τους. Όσα καταστήματα την έχουν επιλέξει επιτυχώς, έχουν σίγουρα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, αλλά και περισσότερες επιλογές για ανάπτυξη της επιχείρησής τους.
Αξιοποίηση εξωτερικού χώρου
Ανάλογα και με τις ελευθερίες και τις απαιτήσεις κάθε δήμου, τα μίνι μάρκετ που βρίσκονται σε «καλές» περιοχές, έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την τοποθεσία τους και τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος, προσελκύοντας νέους πελάτες και αυξάνοντας τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, ένα μίνι μάρκετ κοντά σε πλατεία ή σε σχολείο μπορεί να εκμεταλλευτεί την αγοραστική δύναμη των παιδιών και να μετατρέψει τους αυτόματες πωλητές δώρων ή τα παιχνίδια εξωτερικού χώρου σε ένα σημαντικό έξτρα έσοδο για την επιχείρηση.
Ευνοϊκοί όροι συνεργασίας
Στη χώρα μας δραστηριοποιούνται ακόμη αρκετές εταιρείες στον τομέα των αυτόματων πωλητών δώρων και τα παιχνίδια εξωτερικού χώρου, δίνονται αρκετές επιλογές σε όποιον ενδιαφέρεται να εξετάσει το συγκεκριμένο ενδεχόμενο. Στο θέμα που ακολουθεί, θα διαβάσετε όσα μας είπαν οι ιδιοκτήτες κάποιων εξ αυτών.
Αυτό που προέκυψε από τις συνομιλίες μας, ήταν ότι σήμερα, οι όροι συνεργασίας είναι πιο ευνοϊκοί από ποτέ. Η μειωμένη ζήτηση εν μέσω κρίσης και η διστακτικότητα πολλών καταστημάτων για νέα ρίσκα, ανάγκασε και τις ίδιες τις εταιρείες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, προσφέροντας πια καλύτερους όρους στους πελάτες τους.