Αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 26% κατέγραψε η γνωστή εταιρεία σαπουνοειδών Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο από το 1870, για το α’ τρίμηνο του 2018 και σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που έχει ως κορυφαία brand τα Natura, Olivia και Papoutsanis, ανήλθε σε 5,3 εκατομμύρια ευρώ έναντι των 4,2 εκατομμυρίων ευρώ του προηγούμενου έτους.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η ανάπτυξη αυτή οφείλεται σε διεύρυνση των συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες, στην ανάπτυξη της κατηγορίας των ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και στην ανάπτυξη της κατηγορίας των επωνύμων προϊόντων κυρίως λόγω αύξησης της διανομής τους.
Οι εξαγωγές το πρώτο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 45% του κύκλου εργασιών του τριμήνου. Το 22% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων “Παπουτσάνης” στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 26% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 31% παραγωγές τρίτων και το υπόλοιπο 21% βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Με βάση τις νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί και τα πλάνα επέκτασης των προϊόντων της εταιρείας και υπό την προϋπόθεση διατήρησης της σχετικής σταθερότητας και ομαλότητας του ευρύτερου οικονομικού περιβάλλοντος, οι προοπτικές παραμένουν θετικές για το έτος, με προβλεπόμενη ανάπτυξη του κύκλου εργασιών τουλάχιστον στα επίπεδα της ανάπτυξης του κύκλου εργασιών που είχε επιτευχθεί το έτος 2017 και η οποία είχε ανέλθει σε 15%, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.