Children shopping at the supermarket during the pandemic . COVID-19 outbreak. Epidemic of virus covid.

Η πανδημία του κορονοϊού είχε πλήθος επιπτώσεων στην αγορά, με το λιανεμπόριο να θεωρείται από τους κερδισμένους των νέων δεδομένων, ειδικά σε ό,τι αφορά τα σούπερ και τα μίνι μάρκετ.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις “εκτοξεύθηκαν” την περίοδο της καραντίνας, αλλά η θετική “τροχιά” συνεχίζεται για μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, όσο ο κορονοϊός συνεχίζει να “ταλαιπωρεί” τον κόσμο και κατ’ επέκταση τους καταναλωτές.

Ανάμεσα στους κλάδους που “ξεπούλησαν” σε αυτό το διάστημα, βρίσκονται τα απολυμαντικά και τα χαρτικά, τα οποία και “εξαφανίστηκαν” τον πρώτο καιρό από τα ράφια, αλλά συνεχίζουν να έχουν μεγάλη ζήτηση, τόσο στην Ελλάδα, όσο και γενικότερα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στη Γερμανία, μέσα στον Οκτώβριο, οι πωλήσεις χαρτιού υγείας ανήλθαν κατά 89,9% συγκριτικά με τα επίπεδα προ της κρίσης, ενώ και στα αντισηπτικά (άνοδος 72,5%) και το σαπούνι (άνοδος 62,3%) η ζήτηση παραμένει υψηλή.