Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που παρουσίαζαν τα σούπερ μάρκετ σε σχέση με τα καταστήματα της μικρής λιανικής μέχρι σήμερα ήταν η δυνατότητα που πρόσφεραν στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα με έκπτωση, σε προσφορά ή 1+1 δώρο.
Αυτή όμως η στρατηγική σταδιακά αναμένεται να αλλάξει, αφού η ακρίβεια που “καλπάζει” τον τελευταίο χρόνο έχει μεταβάλει σημαντικά τα δεδομένα στα ράφια. Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού, τα σούπερ μάρκετ, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη, σταματούν τις προσφορές σε αρκετές κατηγορίες προϊόντων όπως είναι τα απορρυπαντικά, τα ζυμαρικά, τα πατατάκια και τα αναψυκτικά. Στο εξής, σε αυτά τα προϊόντα δεν θα δίνεται επιπλέον ποσότητα ή ένα επιπλέον προϊόν ως δώρο. Αυτό συμβαίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο λόγω της ακρίβειας, δηλαδή περικόπτεται η ποσότητα του προϊόντος.