Η σημερινή μας φιλοξενούμενη είναι μία έμπειρη και δυναμική επιχειρηματίας,
καθώς, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει το εμπόριο τα τελευταία χρόνια, εκείνη καταφέρνει να διατηρεί 12 ολόκληρα έτη το περίπτερο της, στην Αργυρούπολη.
Στην πορεία των χρόνων η κ. Σπυροπούλου έχει εξυπηρετήσει χιλιάδες κόσμου και έχει αποκτήσει τεράστια εμπειρία στο ποια προϊόντα έχουν ζήτηση. Συγκεκριμένα, μας είπε ότι από τα προϊόντα που αφήνουν πολύ καλό κέρδος, είναι τα ζαχαρώδη και ό,τι περιέχεται στα ψυγεία, δηλαδή τα αναψυκτικά, οι χυμοί, οι μπίρες κ.λπ. Σε σχέση με τα υπόλοιπα προϊόντα, ανέφερε πως το κέρδος τους είναι μηδέν.
Δήλωσε επίσης στο περιοδικό μας, αναφορικά με το μεροκάματο, πως δεν είναι καθόλου ικανοποιητικό και δεν έχει καμία σχέση συγκριτικά με παλιά. «Η πτώση είναι πολύ μεγάλη, συγκεκριμένα πάνω από 50%. Δεν υπάρχει μεροκάματο πλέον», μας είπε. Συμπλήρωσε, πως σε αυτήν την πτώση έχει συμβάλει σημαντικά αφενός το γεγονός ότι έχουν μειωθεί τα ποσοστά στην κινητή τηλεφωνία, στα τσιγάρα, αλλά και γενικότερα σε όλα τα εμπορεύματα και αφετέρου το ότι έχουν αυξηθεί οι φόροι.
Το πιο δύσκολο κομμάτι στη δουλειά μου πιστεύω ότι είναι ο ίδιος ο κόσμος, οι πελάτες μου. Καθημερινά συναντάω πολύ περίεργους πελάτες, ενώ συχνά έρχομαι και αντιμέτωπη με απάτες όπως είναι το κλέψιμο.
Επιπρόσθετα, τόνισε πως τα τσιγάρα σημειώνουν μεγάλη αγοραστική κίνηση, ενώ για τα υπόλοιπα προϊόντα είπε πως βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο ζήτησης. Υπογράμμισε πως το προϊόν που έχει «πέσει» πάρα πολύ, είναι ο τύπος.
Στην ερώτηση τι θα άλλαζε εάν υπήρχε αυτή η δυνατότητα, χωρίς δεύτερη σκέψη απάντησε τη συνεργασία που έχει με τις εταιρείες, σε ό,τι αφορά τα ποσοστά των καρτών της κινητής τηλεφωνίας. «Το κέρδος είναι μηδέν και μπαίνω μέσα. Δυστυχώς, δεν γίνεται τίποτα από κανέναν, ενώ καθημερινά συνεχίζουν να γίνονται μειώσεις από τις εταιρείες και εμείς το δεχόμαστε.
Επίσης, είναι τραγελαφικό και το γεγονός ότι ο κόσμος που ψωνίζει από εμάς συγκρίνει τις τιμές του περιπτέρου με αυτές των σουπερ μαρκετ, καταλήγοντας πως δεν είναι ίδιες και πως όλα είναι πολύ πιο ακριβά», δηλώνει η κ. Σπυροπούλου.
Το συμπέρασμα της κ. Σπυροπούλου είναι πως αφού ο κόσμος δεν έχει λεφτά, είναι αναμενόμενο όλα να του φαίνονται πανάκριβα. Έτσι, κάνει και τα αντίστοιχα σχόλια κατά τις αγορές, κάτι που παλαιότερα δεν συνέβαινε, καθώς είχαν άλλη αγοραστική δύναμη. Εν κατακλείδι μας είπε: «Τώρα και το δεκάλεπτο το σκέφτονται».