Ο περιπτεράς αυτού του μήνα είναι… μια γυναίκα επιχειρηματίας, η κα Αγγελική Τσιτσέ, η οποία μετά από πολλά χρόνια στον χώρο του περιπτέρου άλλαξε φέτος τοποθεσία, κοιτώντας το μέλλον με αισιοδοξία. «Τα προβλήματα υπάρχουν, αλλά προσπαθούμε για το καλύτερο», τόνισε στο περιοδικό μας..
Το νέο περίπτερο επί τις οδού Βεΐκου στο Γαλάτσι, απέναντι από το άλσος του Δήμου, ξεχωρίζει για την καλαισθησία του και το design του, αλλά και τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων που διαθέτει για τους πελάτες του.
Παρότι όμως είναι απόλυτα εμφανές ότι πρόκειται για ένα νέο και σύγχρονο περίπτερο, η ιδιοκτήτριά του δεν είναι καινούργια στον χώρο. «Είχα περίπτερο για σχεδόν 20 χρόνια στην οδό Γαλατσίου, αλλά κάποιες αλλαγές του Δήμου, μας ανάγκασαν να μεταφερθούμε εδώ και να κάνουμε μια νέα αρχή», μας εξηγεί η κα Αγγελική Τσιτσέ.
Τα τσιγάρα είναι ο μισός μας τζίρος, αλλά έχουν μηδαμινό κέρδος και είναι σαν να μην ήρθε πελάτης στο περίπτερο
Το συγκεκριμένο περίπτερο είναι ουσιαστικά το πρώτο περίπτερο που συναντά κανείς, εισερχόμενος στον Δήμο Γαλατσίου, μέσω της Λεωφόρου Κύμης και βρίσκεται σε ιδιαίτερα κομβικό σημείο. «Είναι το πρώτο που συναντάς και είναι σημαντικό ότι βρίσκεται κοντά στο Άλσος Βεΐκου, αλλά και έξω από το κλειστό γήπεδο του Γαλατσίου.
Γίνονται πολλές εκδηλώσεις σε αυτό και έτσι περιμένουμε να υπάρχει ανεβασμένη κίνηση και για το περίπτερο εκείνες τις ημέρες. Έτσι γίνεται και τις Κυριακές που το άλσος γεμίζει με κόσμο», τόνισε η κα Τσιτσέ. Το σημείο του περιπτέρου όμως, μπορεί να αποδειχτεί και ακόμη πιο σημαντικό, αφού κοντά σε αυτό αναμένεται να δημιουργηθεί μία από τις στάσεις της νέας γραμμής του μετρό, που βρίσκεται υπό κατασκευή τα τελευταία χρόνια. «Ναι, είναι αλήθεια ότι το έχουμε ακούσει και εμείς και περιμένουμε πότε θα γίνει. Θα μας βοηθήσει σίγουρα».
Κέρδος από τα ζαχαρώδη
Η κίνηση στο περίπτερο είναι πεσμένη, όπως και στα περισσότερα περίπτερα της χώρας, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να αποτελεί το γεγονός ότι η περισσότερη ζήτηση αφορά τα προϊόντα με το μικρότερο περιθώριο κέρδους για τους επαγγελματίες. «Τα τσιγάρα είναι και σε εμάς το νούμερο ένα, καταλαμβάνοντας ουσιαστικά τον μισό τζίρο, ενώ μεγάλη ζήτηση έχουν και τα ΣΚΡΑΤΣ, όμως και στα δύο το κέρδος μας είναι ελάχιστο.
Άρα αν δεν συνδυαστούν με άλλες αγορές, είναι σαν να μην ήρθε πελάτης», μας εξήγησε. Ποια είναι όμως τα προϊόντα που έχουν ζήτηση και φέρνουν και κέρδος για το περίπτερο; «Γενικά τα ζαχαρώδη, είναι μια κατηγορία προϊόντων που και αρκετή ζήτηση έχουν, αλλά και εμείς αξίζει να τα πουλάμε. Από εκεί και πέρα αρκετά φεύγουν και οι μπίρες, αλλά και γενικά τα προϊόντα ψυγείου», υποστήριξε η κα Τσιτσέ.
Πρόβλημα το POS – Προσπαθώ να το αποφεύγω
Η κα Τσιτσέ σχολίασε και το μείζον ζήτημα για περίπτερα και μίνι μάρκετ, αυτό της πληρωμής με κάρτα μέσω POS. «Έχουμε εγκαταστήσει και εμείς POS και το προσφέρουμε στους πελάτες μας, αλλά η αλήθεια είναι ότι ειδικά σε συγκεκριμένα προϊόντα προσπαθώ να το αποφεύγω. Για παράδειγμα, στα τσιγάρα και τις κάρτες κινητής και Paysafe. Δεν θέλω να βάλω το έξτρα 50λεπτο, που βάζουν πολλοί, αλλά προσπαθώ σε αυτά να μην πληρώνουν με χρεωστική», μας ξεκαθάρισε.