Ιδιαίτερα σημαντικοί είναι οι μικροί καταναλωτές για τα μίνι μάρκετ, αφού αρκετοί κωδικοί στα ράφια απευθύνονται σε παιδιά. Κι ενώ οι επαγγελματίες δίνουν βαρύτητα κυρίως στα snacks και τα παιχνίδια, τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας δείχνουν ότι πλέον τα παιδιά στην Ελλάδα έχουν υιοθετήσει πιο υγιεινές συνήθειες.
Σύμφωνα με έρευνα που υλοποιεί το Ινστιτούτο Ρrolepsis σε συνεργασία με την εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, ένα σημαντικό ποσοστό παιδιών ηλικίας 4-8 ετών φαίνεται να καταναλώνει πολύ συχνά λαχανικά και όσπρια. Η καταγραφή εστίασε σε ευπαθείς κοινωνικο-οικονομικά περιοχές της χώρας, με στόχο την περαιτέρω διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων, και τον σχεδιασμό κατάλληλων εκπαιδευτικών δράσεων για θέματα υγείας και ισορροπημένες διατροφής.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για να έχει αυτό το εύρημα διάρκεια στον χρόνο, η εταιρεία MΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ και το Ινστιτούτο Prolepsis συνεργάζονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θέτοντας από κοινού ως στόχο τη διάδοση της διατροφικής αξίας των λαχανικών αλλά και την προαγωγή της αξίας της ισορροπημένης διατροφής στην Ελλάδα, στα παιδιά κάθε ηλικίας.