Τα μελλοντικά σχέδια των καταναλωτών παρουσιάζει πρόσφατη έρευνα της PwC, οι οποίοι φαίνεται ότι στρέφονται όλο και περισσότερο στο online κανάλι για τις αγορές τους.
Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία δείχνουν ότι:
– Το 50% αναμένει να ψωνίσει περισσότερο online – το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους core millennials (58%), τους νέους millennials (57%) και εκείνους που ανήκουν στη Gen Z (57%). Αντίστοιχα, είναι χαμηλότερο μεταξύ των baby boomers (32%) και εκείνων που ανήκουν στην Gen X (42%). Το 39% αναμένει να διατηρήσει τις ηλεκτρονικές αγορές στα τρέχοντα επίπεδα.
– Το 46% σχεδιάζει να μαγειρεύει περισσότερο στην οικία του.
– Το 41% θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία.
– Το 22% θα μειώσει τις αγορές του από φυσικά καταστήματα ενώ μόνο το 33% θα τις αυξήσει.