Οι περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής διαθέτουν μια γκάμα βασικών νηστίσιμων προϊόντων όλο το χρόνο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που οι vegans άρχισαν να αυξάνονται και στη χώρα μας. Αυτή όμως είναι η περίοδος που ενισχύουν τις προτάσεις τους ενόψει Σαρακοστής.
Την περίοδο της Σαρακοστής ο χαλβάς ξεχωρίζει ως το πιο δημοφιλές προϊόν και για το λόγο αυτό θεωρείται σίγουρη “επένδυση” για τα καταστήματα της μικρής λιανικής. Ενώ στο παρελθόν όμως κυριαρχούσαν οι παραδοσιακές γεύσεις, όπως είναι το κακάο και το αμύγδαλο, οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις έχουν φέρει στο προσκήνιο νέες γεύσεις με λιγότερες θερμίδες, τις οποίες και το καταναλωτικό κοινό αναζητά. Ο επαγγελματίας πλέον μπορεί να προμηθευτεί χαλβά με στέβια ή superfoods, διαφοροποιώντας τη γκάμα του.
Η προώθηση νηστίσιμων προϊόντων κατά τη διάρκεια της νηστείας μπορεί να αποδειχθεί επικερδής για ένα μίνι μάρκετ και να συμβάλει στην ικανοποίηση των πελατών. Τα παραδοσιακά νηστίσιμα γλυκά όπως οι χαλβάδες και τα χαλβαδάκια, σε συνδυασμό με την ποικιλία νηστίσιμων λιχουδιών όπως τα βαζάκια τουρσί, οι κονσέρβες φασολιών και τα ντολμαδάκια ή τα ειδικά νηστίσιμα αρτοσκευάσματα όπως τα κριτσίνια και τα παξιμαδάκια, αναμένεται να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών που νηστεύουν.