Οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες κυριαρχούν το τελευταίο διάστημα στα καταστήματα τροφίμων, αφού, κυρίως οι μεγάλες αλυσίδες, προσπαθούν να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς που κέρδισαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ανάλογη αναμένεται να είναι και το 2022 η πολιτική τους συνεχίζουν, αφού η πίεση στα νοικοκυριά, κυρίως λόγω του ενεργειακού κόστους, είναι πολύ μεγάλη.
Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής των προμηθευτών, είναι να ασκείται πίεση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, το μερίδιό τους το 2021 διαμορφώθηκε στο 14,7% από 15,3% το 2020 και 15,6% το 2019. Η ποσοστιαία πτώση πωλήσεων κατά 3,2% αποδίδεται στην ένταση των προωθητικών ενεργειών των επώνυμων προϊόντων. Η ένταση προώθησης των επωνύμων επηρεάζει και πιέζει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Υπό αυτές τις συνθήκες, το 2022 δεν αναμένεται να ξεπεράσουν εύκολα το 15% στο οποίο έχουν σταθεροποιηθεί τα τελευταία χρόνια.