Γεμίζουν τα ράφια και τα ψυγεία των καταστημάτων της μικρής λιανικής με «πράσινες» συσκευασίες, καθώς τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας λανσάρουν συνεχώς προϊόντα σε «περιτύλιγμα» με λιγότερο πλαστικό.
Πρόσφατα μάλιστα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, σε νέες φιάλες που περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET). Η νέα «πράσινη» σειρά φιαλών με 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET) ονομάζεται ‘‘ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN’’ και οι πρώτοι κωδικοί της σειράς είναι το ΖΑΓΟΡΙ MINI 330ml, το ΖΑΓΟΡΙ ATHLETIC 750ml και το ΖΑΓΟΡΙ 750ml. Στον ίδιο δρόμο όμως βαδίζουν και οι υπόλοιπες εταιρείες.
Το τυρί κρέμα Philadelphia από το 2022 θα πωλείται σε ανακυκλωμένη πλαστική συσκευασία σε όλη την Ευρώπη συμβάλλοντας στο στόχο της εταιρείας Mondelēz να μειώσει τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον και τη δέσμευσή της να χρησιμοποιήσει 5% ανακυκλωμένο υλικό σε όλες τις πλαστικές της συσκευασίες. Σε ανακοίνωση της εταιρείας είχε γνωστοποιηθεί ότι, το Philadelphia θα αξιοποιήσει περαιτέρω μια καινοτόμο τεχνολογία που διατηρεί τα τρόφιμα ασφαλή και νόστιμα χωρίς αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον, συμβάλλοντας στην προώθηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις πλαστικές συσκευασίες.
Παράλληλα, η Nestle Ελλάς, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της μητρικής, στο πλαίσιο της δέσμευσης της να καταστήσει όλες τις συσκευασίες της πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες έως το 2025, έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διεύρυνση των δράσεών της προς αυτή την κατεύθυνση. Σε συσκευασία με λιγότερο πλαστικό κυκλοφόρησε και το στραγγιστό γιαούρτι της εταιρείας Όλυμπος. Η συσκευασία του προϊόντος παρασκευάζεται με 25% λιγότερο πλαστικό σε σύγκριση με την προηγούμενη με μείωση 15% του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του άνθρακα.