“Πόλεμος” εταιρειών για τη νέα διαφήμιση της Hellman’s.
“Θύελλα” αντιδράσεων έχει προκαλέσει η πρόσφατη διαφήμιση των προϊόντων Hellman’s με ελληνικές γεύσεις, καθώς οι τρεις βιομηχανίες, Κύκνος, Παπαδημητρίου και Mediterranean Foods, προσέφυγαν κατά της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις εταιρείες, που εντάσσονται στην Πρωτοβουλία Ελλα-δικά μας, χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση παραπλανητική, διότι επιχειρεί να «περάσει στο μυαλό του μέσου καταναλωτή την ιδέα ότι αφενός η Hellman’s αποτελεί ελληνική ανακάλυψη και αφ’ ετέρου ότι τα διαφημιζόμενα προϊόντα παρασκευάζονται στην Ελλάδα με ελληνικά συστατικά».
Η εταιρεία Ελαΐς- Unilever, στο χαρτοφυλάκιο της οποία ανήκουν τα προϊόντα Hellman’s απάντησε σχετικώς:
«Αναφορικά με την πρόσφατη προσφυγή και τις σχετικές αιτιάσεις των εταιρειών α) MEDITERRANEAN FOODS A.E, β) «ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Χ.Κ. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ» και γ) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΩΝ A.E., για την οπτικοακουστική επικοινωνία (τηλεοπτικό σποτ) των νέων HELLMAΝN’S με ελληνικές γεύσεις («Κέτσαπ HELLMANΝ’S με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης», «μουστάρδα HELLMANΝ’S με μπούκοβο Πέλλας/ με πιπεριές φλωρίνης» και «μαγιονέζα HELLMAΝN’S με τρούφα Ελλήνων παραγωγών»), η ΕΛΑΙΣ-Unilever A.E. σημειώνει ότι οι αιτιάσεις είναι όλως αβάσιμες και ατεκμηρίωτες και έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στα αρμόδια όργανα που σύντομα θα εκδικάσουν την υπόθεση. Δεδομένου ότι εκκρεμεί ο έλεγχος ενώπιον του ΣΕΕ, το μόνο που θέλουμε να επισημάνουμε σε αυτή τη φάση είναι ότι τα εν λόγω προϊόντα όχι μόνο παράγονται στην Ελλάδα, αλλά είναι εξίσου ελληνικά με τα αντίστοιχα προϊόντα των αιτουσών εταιρειών. Εν τούτοις πρέπει να τονισθεί ότι, η επίμαχη επικοινωνία δεν αναφέρεται σε αυτή την ελληνικότητα, αλλά ξεκάθαρα στον ελληνικό χαρακτήρα των συγκεκριμένων διαφημιζόμενων γεύσεων, όπως Θυμαρίσιο μέλι Κρήτης, μπούκοβο Πέλλας, πιπεριές Φλωρίνης και τρούφα Ελλήνων παραγωγών».