“Πόλεμος” για τη ζάχαρη στα ψυγεία των μίνι μάρκετ. 

Τα αναψυκτικά αποτελούν τη σημαντικότερη κατηγορία προϊόντων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής, αφού, παρά την πτωτική τάση που παρατηρείται στην αγορά τα τελευταία χρόνια, συνεχίζουν να αποτελούν πόλο έλξης πελατών στα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα.

Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι ο κύριος λόγος για την πτώση στις πωλήσεις των αναψυκτικών, ήταν ο «αφανισμός» των μίνι μάρκετ κατά την περίοδο της κρίσης, με πολλές επιχειρήσεις να σταματούν τη λειτουργία τους. Ακόμη και σήμερα, όμως, τα αναψυκτικά είναι ένα από τα μεγαλύτερα, μαζί με τα τσιγάρα, έσοδα για τα καταστήματα. Το τελευταίο χρονικό διάστημα όμως, όλα τα “βλέμματα” είναι στραμμένα στα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη.

Αναλυτικότερα, η ζάχαρη αποτελεί και τον νέο πρωταγωνιστή στη «μάχη» της εγχώριας αγοράς, ειδικά όσον αφορά τον κλάδο των αναψυκτικών, αφού η πλειοψηφία των εταιρειών έχει στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση, με λανσάρισμα νέων, πιο υγιεινών προϊόντων. Η Green Cola φέρεται να ηγείται του συγκεκριμένου τομέα στη χώρα μας, όμως, πλέον, κι η Coca Cola διαθέτει τη δική της σειρά με στέβια, ενώ τόσο η ΕΨΑ κι ο Βίκος όσο και η Αφοί Δινάκη, με τα αναψυκτικά Φιόνα χωρίς ζάχαρη, παρουσιάζουν ανοδικές τάσεις. Την ίδια ώρα, η Λουξ έχει λανσάρει ήδη από το 2016 το brand «Λουξ plus ‘n light», με το οποίο έχει εισέρθει δυναμικά στην αγορά των ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών, με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, που περιέχει μόνο φυσικά γλυκαντικά.