“Μάχη” για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ αναμένεται πλέον στην ελληνική αγορά, καθώς και η Wolt πραγματοποιεί “άνοιγμα” στη συγκεκριμένη υπηρεσία, σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες της αγοράς.
Πιο αναλυτικά, οι πελάτες της Wolt θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τα ψώνια τους μέσα από την πλατφόρμα, με τη νέα υπηρεσία να είναι διαθέσιμη σε πρώτη φάση στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας. Στο μέλλον θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης και θα προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων με παράδοση σε μισή ώρα.
Σημειώνεται ότι τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης διαθέτουν εδώ και λίγο καιρό τους κωδικούς τους μέσα από την πλατφόρμα του e-food, ενώ οι εταιρείες Μασούτης και Κρητικός συνεργάζονται με την υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της COSMOTE, Box.
Εν μέσω πανδημίας, σε ηλεκτρονικά καταστήματα και delivery επενδύουν συστηματικά οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, καθώς οι αγορές μέσω κινητού φαίνεται να αποτελούν το μέλλον και στα τρόφιμα. Οι πρόσφατες συνεργασίες μάλιστα με τις γνωστές πλατφόρμες αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα στο οργανωμένο λιανεμπόριο, ασκώντας περισσότερη πίεση και στη μικρή λιανική.