Με τα παιδιά να αποτελούν μία βασική καταναλωτική ομάδα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, θα πρέπει αντίστοιχα και οι επαγγελματίες του κλάδου να εστιάζουν σε αυτά, με στόχο την αύξηση των πωλήσεών τους.
Ένα μίνι μάρκετ ή ένα περίπτερο μπορεί να προσελκύσει παιδιά ως καταναλωτές εφαρμόζοντας διάφορες στρατηγικές που κάνουν το κατάστημα και τα προϊόντα πιο ελκυστικά και διασκεδαστικά για αυτά.
Για παράδειγμα, η ελκυστική συσκευασία και προβολή των προϊόντων παίζει καθοριστικό ρόλο. Τα παιδιά έλκονται από φωτεινές, πολύχρωμες συσκευασίες, ιδιαίτερα όταν περιλαμβάνουν γνωστούς χαρακτήρες από κινούμενα σχέδια ή ταινίες.
Επίσης, τα προϊόντα που είναι δημοφιλή στα παιδιά, όπως γλυκά, σνακ και χυμοί, πρέπει να τοποθετούνται σε χαμηλά ράφια, ώστε να μπορούν να τα βλέπουν και να τα φτάνουν, ενώ όπως αναφέρθηκε ήδη, οι παρορμητικές αγορές είναι συνυφασμένες με αυτή την κατηγορία και θα πρέπει να υπάρχει προβολή σχετικών προϊόντων κοντά στο ταμείο.
Επιπλέον, ενδείκνυται η δημιουργία ειδικού ραφιού ή γωνίας για παιδιά. Η συγκέντρωση των προϊόντων που ενδιαφέρουν τα παιδιά σε μια ξεχωριστή περιοχή κάνει το κατάστημα πιο ελκυστικό και εύκολο στην αναζήτηση γι’ αυτά.