Τα δεδομένα στην Ελλάδα, όσον αφορά τη διατροφή των καταναλωτών, έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα νέες ευκαιρίες κέρδους να δίνονται και στα μίνι μάρκετ τα οποία ενσωματώνουν στα ράφια τους τις νέες τάσεις.
Αρκετοί είναι οι επαγγελματίες που αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια γωνιά υγιεινής διατροφής, καθώς οι κατηγορίες των βιολογικών, των vegan και τα προϊόντα που φέρουν την ετικέτα “χωρίς” έχουν μια σταθερή θέση στο καλάθι των νοικοκυριών. Ειδικά οι νεότεροι πελάτες, δίνουν πλέον μεγάλη σημασία στα συστατικά των προϊόντων και έμφαση σε κωδικούς που είναι φρέσκοι, πιστοποιημένοι και από ελληνικές πρώτες ύλες. Στην αγορά κυκλοφορεί μια τεράστια γκάμα κωδικών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του αγοραστικού κοινού και θα μπορούσαν να αυξήσουν το τζίρο σε ένα μίνι μάρκετ. Πρόκειται για προϊόντα, που στην πλειοψηφία τους πωλούνται σε υψηλότερη τιμή, όμως, με βάση τα στοιχεία των τελευταίων ετών, οι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν ένα υψηλότερο αντίτιμο για προϊόντα που θεωρούν υγιεινά.