Η Chiquita λάνσαρε τη νέα της καμπάνια “Pop by Nature”, προσκαλώντας τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε μια ζωντανή σύνθεση τέχνης και φύσης, σε συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη και ιδρυτή του Happy Art Movement, Romero Britto.
Το κεντρικό θέμα της καμπάνιας αφορά ένα έργο τέχνης που δημιούργησε ο Romero Britto, το οποίο αναδεικνύει την pop εκδοχή της μπανάνας Chiquita. Αυτό το πολύχρωμο έργο τέχνης θα εμφανίζεται σε Out-Of-Home διαφημιστικές καμπάνιες στην αγορά, καθώς και σε digital καμπάνιες με δυνατότητα διάδρασης, ενισχύοντας το πνεύμα της Chiquita “It Peels So Good”.
Η Tina Varjabedian, Head of Global Communications της Chiquita δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε γι’ άλλη μια φορά με τον Romero Britto, έναν καλλιτέχνη του οποίου η δυναμική και αισιόδοξη pop art αντικατοπτρίζει το χαρούμενο πνεύμα της εταιρείας. Αυτή η καμπάνια δεν είναι μόνο μια γιορτή για τη μοναδική ενέργεια και pop διάθεση της μπανάνας Chiquita, αλλά μια πρόσκληση για όλους να ζήσουν τη ζωή με χρώμα και θετικότητα».
Η καμπάνια περιλαμβάνει προωθητικές δράσεις εντός των φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακά, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ρολόι χειρός με το έργο τέχνης του Romero Britto. Επιπλέον, θα «τρέξουν» καμπάνιες στα social media, παρέχοντας περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συλλέξουν όλα τα limited-edition αυτοκόλλητα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, “η νέα συλλογή αυτοκόλλητων “Pop by Nature” δημιουργήθηκε για να χαρίσει χαμόγελα στους λάτρεις της μπανάνας σε όλο τον κόσμο και περιλαμβάνει σχέδια από την σειρά έργων τέχνης που δημιούργησε ο Britto για την καμπάνια της Chiquita. Οι καταναλωτές μπορούν να αναπαραστήσουν το συγκεκριμένο έργο του συλλέγοντας και τα 6 αυτοκόλλητα της συλλογής, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια μεταξύ τους, για να ενώσουν το παζλ του έργου τέχνης”.