Πουλάνε τα προϊόντα χωρίς γλουτένη.
Κεντρική θέση στα ράφια των μίνι μάρκετ διεκδικούν πλέον τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, καθώς η συγκεκριμένη αγορά αναπτύσσεται με εντυπωσιακό ρυθμό παγκοσμίως, δημιουργώντας αντίστοιχη τάση και στην Ελλάδα, όπου ήδη η πλειοψηφία των επιχειρήσεων «στρέφεται» προς αυτή την κατεύθυνση.
Όπως γίνεται αντιληπτό, οι νέες καταναλωτικές τάσεις και η στροφή σε πιο υγιεινές επιλογές έχουν αλλάξει κατά πολύ και την εικόνα στα ράφια των καταστημάτων, τόσο στα μεγάλα σουπερμάρκετ, όσο και στα σημεία της μικρής λιανικής. Στα προϊόντα χωρίς γλουτένη, βασικοί τομείς ανάπτυξης για τη συγκεκριμένη κατηγορία τροφίμων κατά τα τελευταία χρόνια ήταν τα αρτοσκευάσματα, τα δημητριακά και τα σνακ. Όμως, πλέον, κι άλλες κατηγορίες, όπως τα αλλαντικά ή ακόμη και τα ροφήματα έχουν στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση. Τα στοιχεία δείχνουν, μάλιστα, ότι το 21% των νέων προϊόντων σε όλο τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών αφορά προϊόντα χωρίς γλουτένη. Η αγορά των δημητριακών βρίσκεται στην κορυφή, πάντως, με αριθμούς πολύ πάνω από τον μέσο όρο, αφού το 43% των νέων προϊόντων είναι gluten free, με τα μπισκότα να ξεχωρίζουν ως επιμέρους κατηγορία. Στα σνακ η αγορά παρουσιάζει, επίσης, σχετικά υψηλή αναλογία στο σύνολο των λανσαρισμάτων προϊόντων χωρίς γλουτένη, σε παγκόσμιο επίπεδο, με τον μέσο όρο να διαμορφώνεται στο 13%, αλλά να ξεπερνά το 42% στις ΗΠΑ.